آنچلوتی همه را بهت‌زده کرد؛ اینجا خداحافظی می‌کنم/ رئال مادرید آخرین تیمم خواهد بود...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلو آنچلوتی اعلام کرد که بعد از رئال مادرید هدایت هیچ تیمی را عهده‌دار نخواهد شد و با رفتن از این باشگاه به حرفه‌اش پایان خواهد داد.

تونی کروس شنبه شب آخرین بازی خود را با پیراهن رئال مادرید انجام خواهد داد و بعد از یورو ۲۰۲۴ نیز به طور کلی از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی خواهد کرد، و حالا نوبت کارلتو است که از خداحافظی و بازنشستگی حرف بزند.

کارلو آنچلوتی پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا به رسانه‌ها گفت: «دوران حرفه‌ای من در رئال‌مادرید به پایان خواهد رسید. تا زمانی که در رئال‌مادرید هستم مربیگری خواهم کرد. تصمیم خودم را گرفته‌ام. در پایان قراردادم با رئال بازنشسته می‌شوم و دیگر من را روی نیمکت هیچ تیم باشگاهی و ملی نخواهید دید.»

آنچلوتی قبلاً عشق خود را به رئال‌مادرید ابراز کرده بود و مدعی شده بود که یک مادریدیستای واقعی است: «من سعی خواهم کرد بهترین کار را برای این باشگاه انجام دهم. نمی‌توانم در مورد تمام باشگاه‌هایی که در آنها حضور داشته‌ام اینطور صحبت کنم. من یکی از طرفداران این باشگاه و این پیراهن هستم. احساسات من هم مانند سایرین است: غم و شادی. اکنون فرصت بسیار خوبی دارم تا کاری برای این باشگاه انجام بدهم و این کار را با نهایت تلاشم انجام خواهم داد.»

رئال مادرید شنبه شب در ومبلی می‌تواند پانزدهمین جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد و آنچلوتی نیز به پنجمین جام قهرمانی خود به عنوان مربی خواهد رسید، البته اگر سپیدپوش‌های مادرید بتوانند از دیوار زرد دورتموند عبور کنند.

بیشتر بخوانید: هیجان آنچلوتی قبل از فینال بزرگ؛ هنوز هم تنم مورمور می‌شود/ اعتماد به نفس بازیکنان آرامم می‌کند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر. IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    من که ترجیح میدم بعد رعال بره سرمربیه میلان بشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی