نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟
سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
۰ |
۰
دیوید بکام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیوید بکام با غول فناوری چین به توافق رسید و سفیر کمپانی مشهور در مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان خواهد بود.

دیوید بکام قراردادی با علی‌اکسپرس AliExpress، پلتفرم خرده‌فروشی آنلاین که متعلق به غول فناوری چینی علی‌بابا است، امضا کرده تا سفیر جهانی این برند در مسابقات یورو ۲۰۲۴ باشد.

علی‌اکسپرس در ماه مارس با یوفا در پلتفرم تجارت الکترونیک انحصاری به توافق رسید و بر اساس این قرارداد، بکام چهره تبلیغاتی کمپین «Score More» پلتفرم علی‌اکسپرس خواهد بود که در طول بازی‌ها پخش خواهد شد. دیوید بکام گفت: «علی‌اکسپرس با اهدای جوایز بزرگ به هواداران در حین انجام بازی‌ها در زمین، به آنها کمک می‌کند تا در تابستان امسال به یورو ۲۰۲۴ نزدیک‌تر شوند.»

یوروی تابستانی امسال پس از المپیک و پارالمپیک پاریس، بزرگترین رویداد ورزشی سال خواهد بود. این تورنمنت از ۱۴ ژوئن تا ۱۴ جولای در ۱۰ شهر از جمله مونیخ و هامبورگ برگزار می‌شود و در مجموع ۲.۷ میلیون بلیت در دسترس هواداران خواهد بود. علی‌اکسپرس به دیگر شرکت‌های بزرگ چینی که اسپانسر یورو هستند، از جمله سازنده خودروهای الکتریکی BYD و غول الکترونیکی Vivo پیوسته و این شرکت چینی میزان پرداختی به کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس را اعلام نکرد.

بکام از زمان آویختن کفش‌های فوتبالش در بیش از یک دهه پیش، چهره تبلیغاتی مجموعه‌ای از برندها و رویدادهای ورزشی مهم بوده و بر اساس فهرست ثروتمندهای ساندی تایمز، او و همسرش ویکتوریا مجموعا ۴۵۵ میلیون پوند (۵۸۱.۶ میلیون دلار) ثروت دارند.

بیشتر بخوانید: کلاس ۹۹ منچستریونایتد روی فرش قرمز/ از بکام و نویل تا شرینگام و همسری که ۲۰ سال از خودش کوچکتر است +تصاویر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی