نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟
سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰
۶ |
۱
قزوین دوباره برای پرسپولیس خاطره‌انگیز می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس برای دومین بار در این فصل در قزوین به زمین خواهد رفت.

پرسپولیس امروز در یک بازی بسیار مهم باید در قزوین به مصاف تیم خوب شمس آذر برود. دیداری که تاثیر زیادی در تعیین قهرمان این فصل دارد و پرسپولیسی‌ها برای ادامه صدرنشینی خود باید در این بازی برنده شوند.

این دومین حضور پرسپولیس در قزوین در این فصل خواهد بود. بازی رفت سرخ‌پوشان مقابل پیکان هم به دلیل آماده نبودن زمین دستگردی در قزوین برگزار شد و در آن بازی پرسپولیس با هت‌تریک زاهدی موفق شد ۳ بر یک از سد حریف خود عبور کند.

پیش از این هم پرسپولیس در زمانی که پیکان در این شهر حضور داشت ۳ بار در قزوین به میدان رفت و یک برد، یک باخت و یک تساوی به دست آورد. تساوی پرسپولیس در لیگ هشتم و در زمان سرمربی‌گری افشین پیروانی به دست آمد و دو دیدار دیگر هم در لیگ‌های نهم و دهم و در زمان مربی‌گری علی دایی ثبت شدند. دایی در لیگ نهم موفق شد با نتیجه ۳ بر یک پیکان را در قزوین شکست دهد ولی در فصل بعد شکست سنگین ۳ بر صفر را در این شهر مقابل پیکان متحمل شد.

حال باید دید دومین حضور پرسپولیس در این فصل در قزوین باز هم برای این تیم خاطره‌انگیز خواهد شد و سرخ‌پوشان باز هم به پیروزی می‌رسند یا این‌که شرایط طور دیگری برای قرمزها رقم خواهد خورد.

لینک مطلب در خبرورزشی: اتفاق جالب برای مهاجم پرسپولیس؛ آل‌کثیر به تیم‌های این استان گل می‌زند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس سرورتونه IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    اینجا عدالت نیست اعتقاداتم نابود شدن همش تقصیره جواد هوچینام بدنام و فرشید سمیعی و کیسه و ناداوراس لعنت به فوتبال حالم بهم میخوره از اینجا دیگه عدالت نیست علنی دارن فسادو جادوگری و تهمت و شیتیل میدن همه هم میدونن ولی توبیخ نمیشن
  • اریا IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    پیام پرسپولیس: خداحافظ ای جام پیام استقلال:واویلا لیلی دوست دارم خیلی
  • عباس IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    همه دیدند دیگه دیشب فوتبال برتر،سمیعی مدیر عامل استقلال حرف از عدالت و فوتبال پاک میزد.یکی نیست بهش بگه ببخشید ،شما هرهفته درباره تیم پرسپولیس علنی بیانیه میدید و جارو جنجال راه میندازید یا تیم حریف؟ ثانیا" آقای اوسمار مربی باتجربه وحرفه ایی هست تاحالا نشده یکبار بر علیه مربی و باشگاه استقلال حرفی حدیثی بزنه .ببینید اگر راست میگید توزمین بازی مشخص کنید چند مرد حلاج هستید نه خارج از زمین. با اون بازیکنان خل وچل تون که همش از ناداوری حرف میزنن کدوم ناداوری؟؟؟شما هفته های زیادی صدر بودید اونموقع ناداوری نبود الان که دوم جدول هستیدحرف از ناداوری میزنید؟؟هر هفته نکونام هوچیگری میکنه آتیا یکبار شده مربی پرسپولیس به داور مسابقه اعتراضی کنه یااز تیم استقلال و بازیکنانش حرف ویامصاحبه بدی انجام بده؟ بس کنید دیگه ؟ انصاف و مروت هم چیز خوبیه که شما متاسفانه ندارید. ....
  • عدالت خواه IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    پیروزی اگه خودش باشه هیچی نیست
  • وحید IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    امشب تیم کیسه با پولهای کثیف نکونام میره صدر جدول
  • اسد تاجی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    شمس آذر اگه تا دقیقه ۷۰ گل زد ک زد وگرنه از این زمان ب بعد ماموریت داوران لنگی شروع میشه و کار شمس آذر تموم میشه...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی