نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
اختلاف شدید در باشگاه بارسلونا/ یک سرمربی از بین ۵ گزینه انتخاب می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس باشگاه بارسلونا و مدیر ورزشی تیم بر سر اینکه چه کسی جانشین ژاوی شود با هم اختلاف عقیده دارند و فعلا ۵ گزینه برای این سِمت در نظر گرفته شده است.

اگر خوان لاپورتا واقعا ژاوی را اخراج کند چالش پیدا کردن جانشین او دوباره آغاز خواهد شد.

طبق گزارش اسپورت، در حال حاضر ۵ نامزد وجود دارد و هانسی فلیک، رافائل مارکس سرمربی بارسا اتلتیک، روبرتو دی‌زربی، توماس توخل و تیاگو موتا در فهرست نهایی قرار دارند. اگرچه انتظار می‌رود تیاگو موتا سرمربی بولونیا به یوونتوس بپیوندد و فلوریان پلتنبرگ تایید کرده که توخل قصد ندارد به بارسلونا بیاید.

از سوی دیگر، موندو دپورتیوو می‌گوید که این رقابت درواقع بین فلیک و مارکس است. فلیک از حمایت لاپورتا برخوردار است و ایجنتش پینی زهاوی نیز رابطه نزدیکی با رئیس باشگاه دارد، و مارکس از حمایت دکو (مدیر ورزشی بارسلونا). دکو احساس می‌کند هم‌تیمی سابقش ابزارهای لازم برای جانشینی ژاوی را دارد، او همچنین با تعدادی از بازیکنان جوانی که بارسلونا در فصل آینده به آنها تکیه می‌کند، کار کرده است. کمیسیون ورزشی که شامل خوان سولر، بویان کرکیچ، الخاندرو اچواریا و رافا یوسته می‌شود، نیز نظر خود را اعلام خواهند کرد و برخی از اعضای باشگاه به لاپورتا توصیه کرده‌اند که به مساله اخراج ژاوی خوب فکر کند.

لاپورتا هفته آینده باید این تصمیم سخت را بگیرد و البته که باید غرامت اخراج سرمربی را نیز در نظر بگیرد. اگر این اتفاق بیافتد و ژاوی اخراج شود و لاپورتا مجبور به پرداخت غرامت شود، شرایط به نفع مارکس پیش خواهد رفت، زیرا او نسبت به فلیک گزینه ارزان‌تری خواهد بود. دانش او در مورد باشگاه، زبان و بازیکنان نیز فاکتورهای مهمی هستند، اما مساله این است که در رقابت‌های سطح بالا آزمایش نشده است. فلیک تقریباً برعکس است، از این نظر که او همه افتخارات را با بایرن مونیخ به دست آورده، اما خارج از آن دوره به موفقیت زیادی دست پیدا نکرده، اما نفوذ زهاوی نیز می‌تواند به انتخاب او کمک کند.

بیشتر بخوانید: ژاوی می‌داند که اخراج خواهد شد/ هزینه‌های کمرشکن برای بارسلونا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسن IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    وقت هانسی فلیک ... اقای ریس بارسا دکو مگه ریس بارسا که نظر میده .. همین مارکس چند روز پیش دو بر یک باخت میخاد بیاد بارسا نابود کنه بارسا نه تجربه نه باشگاهی دیگر باز ژاوی مربی الصد بود اومد بارسا مارکس وقت همون تیم دوم بارسا بود ..‌ اقای دکو شما کاری نیستید ... ما هواداران وقت فلیک میخاهیم مربی بارسا بشه اقای لاپرتو اگر به حرف دکو کنی فصل بعد بارسا رده نوه یا ده خواهیم دید اون میخاد با مربی رعال رقابت کنه در خواب ببیند .. وقت هانسی فلیک هم هجومی بازی میکنه هم تجربه زیاد داره هم عاسق بارسا هست چون خوش این حرف زد اگر تو ریس بارسای تو باید مربی انتخاب کنی پس ما هوادارن هانسی فلیک انتخاب میکنیم ... یک نظر سنجی کنید از هوادارن ببین هانسی فلیک بیستر طرفدار داره یا مارکس پس دکو اگه میخای بارسا نابود نکنی هانسی فلیک بیارن با سیستم خوب که داره .. عشقی لاپرتو وقت هانسی فلیک
    • شمسعلی US ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
      انصافاً فلیک زمانی اومد تیم ملی آلمان اکثر بازیکنای خوب آلمان پیر شده بودن ولی نشون داده اگه بازیکن آماده و خوب داشته باشه مربی عالی هس. جالبه این جوری لاپورتا و دکو رو خطاب قرار دادی انگار اینجا نظرتو میخونن!🤭
  • کریم IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    حسن جان خاطر جمع باش دکو و لاپورتا نظر شما رو میخونن و اطاعت امر میکنند ممنون که به فکر هستی
  • حسن نترس GB ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    بخاطر حسن هم شده فلیک ره بیارید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی