نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
مورد مشکوک مطرح‌شده در فوتبال برتر/ تاج و کمیته اخلاق ورود می‌کنند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بحث مشاوران داوری باشگاه‌های لیگ برتری سال‌هاست که در فوتبال ایران وجود دارد اما اخیرا در برنامه‌های تلویزیونی هم مطرح شده است. 

دوشنبه شب مجری برنامه فوتبال برتر صراحتا از مشاوران داوری باشگاه‌ها گفت که با بعضی از داوران در ارتباط هستند، بابت یک پنالتی یا... به باشگاه تحت قرارداد فاکتور ارائه می‌کنند و پول می‌گیرند!

چنین موضوعی در صورتی که صحت داشته باشد، می‌تواند سلامت همه رقابت‌های لیگ برتر را زیر سوال ببرد چرا که حتی اگر نتیجه یک بازی عوض شود، در سرنوشت قهرمانی یا تیم‌های سقوط کننده تاثیرگذار خواهد بود. حالا باید دید کمیته اخلاق قبلا به این پرونده ورود کرده و یا از این پس قصد ورود دارد یا نه!

آن‌چه مسلم است ماجرای مشاوران داوری چند باشگاه لیگ برتری و ارتباط آن‌ها با بعضی از داوران لیگ برتر بسیار مهم است و جزو مسائلی نیست که فدراسیون بخواهد یا بتواند نسبت به آن سکوت کند.  از شخص مهدی تاج هم انتظار می‌رود به طور ویژه دستور پیگیری این مسئله را بدهد و حتی خودش وارد عمل شود چرا که در غیر این صورت شاهد فساد بیشتری در فوتبال کشورمان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: دبیرکل هم اطلاعات رئیس فدراسیون را تایید کرد/ نفر سوم قدرتمند کیست که این‌قدر از او محافظت می‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • جهان US ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    کمیته اخلاق،کمیته انضباطی و از همه مهمتر قوه قضائیه در رسیدگی پرونده فساد در فوتبال باید اهتمام ویژه برای بررسی روابط غیرقانونی افراد و تیمها با گزارشگران و نویسندگان ورزشی داشته باشند،بارها دیده شده در آن واحد و همزمان چند روزنامه و سایت و دیگر رسانه های ورزشی به یک فرد یا باشگاه هجمه وارد کرده و یا بالعکس از فردی دفاع می کنند گویی از یک مرکز فرماندهی واحد مدیریت شده و به آنها فرمان حمله به این یا حمایت از آن فرد داده می شود ویا یک اشتباه کوچک داور به نفع یک تیم با موج انتقاد شدید و هماهنگ جمعی از رسانه ها قرار گرفته و بزرگنمایی می شود و بالعکس اشتباهی بزرگتر و شدیدتر به نفع تیم دیگر با سکوت عجیب و یا حتی ماله کشی همان مطبوعات و رسانه ها قرار می گیرد.اگر فساد در مطبوعات و رسانه های ورزشی لطمه و آسیب بیشتری از فساد در فدراسیون و باشگاهها به فوتبال نزند مطمئنا آسیب کمتری نخواهد زد
  • کیروشی پور کثیف IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
    تاج خودش فساد هست.باید اول از تاج شروع کرد.
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
    کیسه لانه فساد هست
  • محسن IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    ان‌شاالله همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند کارها باید با جدیت ادامه پیدا کنند. از روز شنبه و با پایان مراسمات عزاداری ریاست جمهوری عزیزمان بایستی بجد و بدون فوت وقت کسانی که باعث آبروریزی کشور می‌شوند بایستی به سزای اعمال ننگین خود برسند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی