نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟
دیوید بکام در دنیای دیگری زندگی می‌کرد/ او مرا یاد جرارد می‌اندازد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی انگلیس توانایی‌های خارق‌العاده جود بلینگام را ستود و او را با اسطوره انگلیسی مقایسه کرد.

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، اشاره کرده که عملکردهای جود بلینگام در رئال‌مادرید بسیار تاثیرگذارتر بوده و همچنین این بازیکن ۲۰ ساله را با استیون جرارد و دیوید بکام مقایسه کرد. ورود بکام به سانتیاگو برنابئو اوج دوران کهکشانی‌ها بود و ساوت‌گیت در گفتگو با نشریه اکیپ بیان کرد که شاید جایگاه بلینگام با بکام تفاوت داشته باشد اما او نیز در همان فضا شروع به درخشش کرده است.

مربی سه‌شیرها عنوان کرد: «تغییراتی در موقعیت او در زمین رخ داده و نقش متفاوتی در مادرید دارد. صحبت‌هایی که با او انجام دادم در مورد این واقعیت بود که او اکنون در دنیای دیگری زندگی می‌کند. هنوز خیلی جوان است و به خوبی از عهده همه اینها برمی‌آید، اما زندگی‌اش نمی‌تواند همانند زندگی یک جوان ۲۰ ساله معمولی باشد که هر کجا می‌خواهد برود، هر کاری می‌خواهد بکند. مدتی را صرف صحبت با او کردم تا به او بفهمانم که اینها به چه معناست. من با دیوید بکام که در دنیای متفاوتی زندگی می‌کرد بازی کردم. این جهان امروز متعلق به جود است.»

بلینگام در سال گذشته به دلیل رفتارهای بالغانه خود تمجیدهای زیادی دریافت کرد و ساوت‌گیت توانایی‌های او در سازگاری با شرایط را ستود و عنوان کرد: «جود من را به یاد استیون جرارد می‌اندازد. حتی زمانی که حریف تصور می‌کند که کنترل بازی را در اختیار دارد، اینها بازیکنانی هستند که می‌توانند بازی را برگردانند. آنها از طریق ذهنیتی که دارند بر هم‌تیمی‌های خود تأثیر می‌گذارند.»

ساوت‌گیت همچنین معتقد است که زندگی در آلمان و اسپانیا به او برتری خاصی نسبت به کسانی که در انگلیس مانده‌اند، می‌دهد. «فکر می‌کنم سفر و زندگی در کشورهای دیگر برای او خوب بوده است. همه می‌دانند که او چقدر خوب است اما زمانی که او برای بازی در تیم ملی بازمی‌گردد، احساس خاصی در او ایجاد می‌شود که اگر برای یک باشگاه لیگ برتری بازی می‌کرد، وجود نداشت.»

بلینگام در انگلیس و اسپانیا بسیار مورد احترام و توجه است. او شروع فوق‌العاده‌ای در رئال مادرید داشت و به خصوص اگر قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود فصل بی‌نظیرش پایان فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: رکورد تاریخی ستاره رئال‌مادرید/ جود پس از نیم‌قرن به یک افتخار خاص می‌رسد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی