نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۱
۷ |
۳
همسر ناصر حجازی: آتیلا از یک سالگی در استقلال است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهناز شفیعی در دفاع از حضور آتیلا فرزند خودش در استقلال صحبت کرد.

بهناز شفیعی همسر ناصر حجازی در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص حضور فرزند خود در استقلال گفت: آتیلا از زمانی که یک سال یا یک سال و نیم داشت، در استقلال بود. وقتی تازه راه افتاده بود، ناصر او را با خود به تمرین استقلال می‌برد. پسرم همه دنیایش استقلال است و از این که به تیم پدرش آمده، خوشحال است.

وی در ادامه افزود: استقلال بخش بزرگی از زندگی آتیلا است و امیدوارم مشکل نشستن او روی نیمکت استقلال زودتر حل شود تا بتواند بیشتر به تیم محبوبش کمک کند.

شفیعی در خصوص شرایط تیم استقلال اعلام کرد: خیلی خوشحالم که استقلال در صدر جدول قرار دارد و امیدوارم به حقش که قهرمانی است، برسد. این تیم سختی‌های زیادی را تجربه کرده و حقش است که به جام برسد. امیدوارم آن ها در ۴ بازی باقی مانده به برتری برسند تا قهرمانی در لیگ را متعلق به خودشان کنند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    با توجه به اینکه بزرگان زیادی از پیشکسوتان استقلال بیرون گود نشستند انتخاب آتیلا حجازی انتخاب نادرستی است. شاید نیاز دارند که فردی له قربان گو را بیاورند. اینکه خانک مرحوم حجازی می گویند که آتیلا حجازی از یک سالگی در استقلال است نوعی عوامفریبی است. استقلال نیاز به یک مدیر و سرپرست فوی و با تجربه دارد نه یک بله قربان گو. اصلا سابقه آتیلا حجازی در استقلال به جز زدن پنالتی چیست؟ همین انتخاب نشان دهنده ضعف سمیعی در تصمیم گیری است و باید خود سمیعی هم برکنار شود. اینهمه بازیکن بزرگ و با تجربه و پیشکسوت داریم ولی آتیلا حجازی انتخاب می شود در حالی که چیزی از فوتبال حرفه ای نمی داند و در برابر پیشکسوتان و بازیکنان با تجربه و میدان دیدیه اصلا عددی محسوب نمی شود. به قول شاعر: گیرم پدر تو بود فاضل - از فضل پدر تو را چه حاصل............. امیدوارم عبدالعلی علی عسکری متوجه این انتخاب نادرست باشد
    • فرامرز IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      پیشینه بازی گری هیچ وقت ملاک لازم برای سرپرستی نیست بلکه فرد باید بین بازیکنان و طرفداران مقبولیت و شخصیت لازم را داشته باشد که آتیلا دارد در ضمن سرپرست باید بروز باشد یعنی با کامپیوتر و اینترنت آشنا باشد و زبان انگلیسی بداند که آتیلا این ویژگی ها را دارد . سرپرست تیم امید که مربیش علیرضا منصوریان بود اصغر حاجیلو بود تیم بسیار خوبی هم داشتیم کمال کامیابی نیا دو اخطاره بود ای میل زده شد این مورد را اصغر حاجیلو به دلیل بی اطلاعی به انگلیسی و کامپیوتر نتوانست دریابد تیم بازی دو بر یک برده به عراق را سه بر صفر باخت همین داستان در باشگاه های آسیا در بازی سپاهان و السد قطر پیش آمد همین بی اطلاعی مجید بصیرت سبب شد سپاهان بازی برده را به حکمAFC سه بر صفر اعلام کنند در همین استقلال مجیدی نصرالله عبداللهی همین ضعف را داشت که فرزاد مجیدی را به عنوان کمک سرپرست گذاشتند. نصرالله عبداللهی مجید بصیرت و اصغر حاجیلو بازیکنان بزرگی در گذشته بودند اما بی اطلاع از مسائل روز و زبان انگلیسی داستان بازیگری و سرپرستی دو داستان کاملا جداست.به مسائل عمیق تر نگاه کن از یک سوراخ انسان عاقل دو بار گزیده نمی شود
    • فرامرز IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      در فوتبال دنیا پستی به نام سرپرست با آن تعاریفی که ما داریم وجود ندارد یعنی یکی از کمک های سرمربی همین وظایف را انجام می دهد حکایت مدیر ورزشی داستانش جداست یعنی سرپرست با تعریف ایرانیش باید با سرمربی هماهنگ باشد چون در واقع نقش یکی از کمک های سرمربی را انجام می دهد و در ضمن نقش رابط بدنه تیم را با مدیریت ایفامی کند پس گفتن اصطلاح بله قربان گو بی جا و بی ادبانه است مثلا خوردبین با پروین هماهنگ بود یا نه؟ جدا انتظار دارید سرپرست در نقش مخالف سرمربی ظاهر شود ؟ من پرسپولیسی هستم اینجا هم فضای مجازی ست یعنی شخصیت بی نقاب هر فرد مشخص می گردد اما هرگز به خودم اجازه نمی دهم به اسطوره ای مانند ناصر خان حجازی جسارتی بکنم چون باید احترام بزرگان حفظ بشود احترام لا اقل بزرگان و خانواده مربوط به باشگاه مورد علاقه خودت را نگه دار .
  • اکبرمعراجی IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    روح ناصرخان شاد... زنده باد خانواده حجازی کبیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی