نظرسنجی

کدام لژیونر روزهای بهتری را سپری می‌کند؟
۴
افشاگری کاپیتان تیم ملی از تیم آینده‌اش/ در اروپا می‌مانم چون...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا جهانبخش می‌گوید هدفش این است تا جایی که می‌شود در فوتبال اروپا بماند و کارش را پی بگیرد.

علیرضا جهانبخش که سومین فصل حضورش در فاینورد روتردام پشت سر گذاشت و باید در تابستان از این تیم جدا شود در برنامه تلویزیونی Kick Met درباره دوران حضورش در فاینورد و برنامه‌اش برای فصل بعد گفت: صادقانه بگویم، از حضور در فاینورد لذت می برم. من سه سال عالی را در این باشگاه سپری کردم. وقتی به فاینورد آمدم هرگز فکر نمی‌کردم که سه سال در این تیم بمانم. هیچوقت فکر نمی‌کردم اوضاع به این شکل پیش برود و قهرمانی در لیگ و قهرمانی در جام حذفی را به دست بیاوریم و در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا بازی‌های خوبی ارائه دهیم. از همه چیز در این سال‌ها راضی هستم و به دوران حضورم در فاینورد افتخار می‌کنم.

او در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: اکنون تنها به بازی های باقی‌مانده تا پایان فصل فکر خواهم کرد و خواهیم دید که آینده چه خواهد شد. من دوست دارم تا جایی که ممکن است در اروپا بمانم. دو سال دیگر جام جهانی را داریم. من می‌خواهم در سطح بالا بمانم چون از نظر روحی و جسمی می‌توانم چند سال دیگر در اروپا بمانم و تجربه بیش‌تری کسب کنم. با توجه به شرایط کلی، من دوست دارم در اروپا بمانم. دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم.

جهانبخش از تابستان ۲۰۲۱ با فاینورد قرارداد بسته و در این فصل عمدتا به عنوان بازیکن ذخیره در ترکیب تیمش حضور داشت. این مهاجم فصل گذشته در سالی که فاینورد قهرمان هلند شد، ۲۸ بازی انجام داد.

علاوه بر جهانبخش، به کاستاس لامپرو، دروازه‌بان ذخیره این تیم نیز گفته شده که می‌تواند در تابستان تیم را ترک کند. این بازیکن ۳۲ ساله یونانی تابستان سال گذشته قراردادی یک ساله با فاینورد امضا کرد. لامپرو در این فصل یک دقیقه هم بازی نکرد.

بیشتر بخوانید: عکس| واکنش مهم آل‌کثیر و اورونوف به یک شایعه عجیب

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • طبا IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    خوب آقای جهانبخش عزیز؛ آدم خیلی کارها وچیزها رو دوست داره ولی باید شرایط و امکانات رو هم در نظر بگیره!!! اینکه میگی دوست دارم در اروپا بمونم درست ولی الان چند ساله که از فُرم خوب خارج شدی و باشگاه‌های اروپایی هم پول خودشون رو هدر نمیدن و لذا بهتره در باشگاههای ایرانی فوتبالت رو تمام کنی !!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام لژیونر روزهای بهتری را سپری می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی