نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
۰ |
۰
راز هری کین فاش شد؛ او معتاد به این نوشیدنی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، پیش از دیدار با رئال مادرید رمز و راز رژیم غذایی هری کین را فاش کرد.

ممکن است که بایرن‌مونیخ در این فصل قهرمان بوندس‌لیگا نشده باشد اما هری کین با زدن ۳۶ گل در تنها ۳۲ بازی و شکستن تعداد زیادی رکورد، صدرنشین آلمان شد. کاپیتان انگلیس همچنان می‌تواند در این فصل با بایرن در لیگ قهرمانان اروپا جام کسب کند و در حال حاضر برای بازی برگشت نیمه‌نهایی در سانتیاگو برنابئو آماده می‌شود.

کین چند هفته اول حضورش در بایرن را در هتلی در مونیخ گذراند و مشخص شد که دوست دارد برای صبحانه گوشت خوک و لوبیای پخته بخورد. از توخل در گفتگوی قبل از بازی مقابل مادرید پرسیده شد که چه چیزی در مورد اولین فصل حضور کین در این باشگاه او را شگفت‌زده کرده و توخل نیز از علاقه این مهاجم به نوعی نوشیدنی پرده برداشت.

او به خبرنگاران گفت: «چقدر در روز کاپوچینو می‌نوشد. هر بار که به آشپزخانه می‌روم او آنجاست. باید خیلی خوب باشد و من هم شروع به نوشیدن کرده‌ام. کین سالم و خوش اندام است و شخصیت بزرگی است که می‌تواند فشارها را کنترل کند. او کاپیتان انگلیس است و هرچیزی که آرزو داشتیم را به تیم‌مان آورد. در مقابل رئال نیز باید این موضوع را ثابت کند.»

توخل امیدوار است که قبل از خروج از باشگاه در پایان فصل، بایرن را به فینال لیگ قهرمانان اروپا هدایت کند. هری کین در بازی رفت مقابل رئال مادرید از روی نقطه پنالتی گل زد و در این فصل در ۱۱ بازی لیگ قهرمانان اروپا ۸ گل و ۳ پاس به نام خود ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: رئال‌مادرید - بایرن‌مونیخ؛ دیگ جوشان برنابئو/ این فینالیست قهرمان می‌شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی