نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
خبرورزشی‌گردی| کریم باقری: با شخصیت مهدوی‌کیا بازی کردند/ همه چیز را سر یحیی گل‌محمدی خراب نکنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به فاصله دو روز پس از این‌که پرسپولیس جام حذفی را از دست داد، کریم باقری مصاحبه‌ای کرد که در زمان خودش سر و صدای زیادی به راه انداخت.

پرسپولیس در پانزدهم اردیبهشت سال ۱۳۹۲ فینال جام حذفی را به سپاهان باخت تا نه‌تنها کاپ قهرمانی را از دست بدهد بلکه مراسم خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا نیز به تلخ‌ترین، سردترین و البته بدترین شکل ممکن انجام شود چون او عملا در ورزشگاه خالی از تماشاگر و با ناراحتی بسیار زیاد در حالی که حتی اغلب بازیکنان پرسپولیس هم او را همراهی نمی‌کردند، از میدان خداحافظی کرد.

در چنین وضعیتی کریم باقری، کاپیتان اسبق پرسپولیسی‌ها طی مصاحبه‌ای که ۱۷ اردیبهشت همان سال با خبرورزشی انجام داد به شدت از این وضعیت ابراز ناراحتی کرد و گفت: حق مهدوی‌کیا خیلی خیلی بالاتر از این بود و شکل خداحافظی او از پرسپولیس خیلی بد بود. البته در تمام دنیا برای خداحافظی یک بازیکن بزرگ جدال دوستانه ترتیب می‌دهند و معمولا وداع یک بازیکن در فینال جام حذفی مرسوم نیست چون این مسئله موجب شد تمرکز خود مهدوی‌کیا، پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی بر هم بخورد اما با این وجود به نظرم اتفاق خیلی بدی بود.

ملی‌پوش اسبق پرسپولیس در ادامه با تاکید بر این‌که مشکلات این تیم با حرف زدن حل نمی‌شود، از یحیی گل‌محمدی هم دفاع کرد و گفت: ما شرایط یحیی را نمی‌دانیم و باید وضعیت پرسپولیس در لیگ دوازدهم را هم لحاظ کنیم. به نظرم نباید همه چیز را سر یحیی خراب کنیم.

خبرورزشی‌گردی| کریم باقری: با شخصیت مهدوی‌کیا بازی کردند/ همه چیز را سر یحیی گل‌محمدی خراب نکنیم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی