نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
جزئیات مذاکره گل‌محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق پرسپولیس در آستانه بازگشت به فوتبال قرار دارد.

امروز خبری مبنی بر توافق باشگاه تراکتور با یحیی گل‌محمدی منتشر شد و گویا این مربی پرافتخار درآستانه بازگشت به فوتبال قرار دارد. یحیی بعد از کلی حاشیه و اتفاقات عجیب و غریب در نیم فصل از پرسپولیس جدا شد، در این مدت به پیشنهاداتش جواب رد داد و منتظر فرصتی بود تا با یک تیم خوب و پرهوادار به فوتبال برگردد. یحیی در این مدت با فولادی‌ها به توافق نرسید و در چند مرحله هم پیشنهاد تیم ملی امید را رد کرد.

بعد از جدایی پاکو خمز از تراکتور، این تیم با محمد نصرتی کارش را ادامه می‌دهد و هواداران در انتظار معرفی سرمربی جدید تیمشان هستند. گل‌محمدی چند روز قبل با مدیران و مالک تراکتور مذاکراتی را انجام داد ولی توافق صورت نگرفت. بزرگترین مشکل بین طرفین در دور اول مذاکرات مربوط به مسائل مالی و البته بودجه تیم در نقل و انتقالات بود که خیلی برای گل‌محمدی راضی کننده نبود.

بعد از اینکه باشگاه تراکتور با یحیی در ابتدا به توافق نرسید، سراغ گزینه‌های خارجی رفت ولی شواهد نشان می‌دهد حضور مربی خارجی در تبریز منتفی است. از همین رو مدیران تراکتور دوباره به سراغ گل‌محمدی رفتند که جدی ترین گزینه ایرانی هدایت این تیم بود. مالک تراکتور پیشنهاد اولیه خود را بیشتر کرد و البته قول‌های مهمی هم به یحیی داد. فعالیت مستقیم یحیی در نقل و انتقالات، اختصاص دادن بودجه کافی برای جذب نفرات مدنظر گل‌محمدی و حضور چند ستاره، قول‌هایی بود که از طرف تراکتوری‌ها به یحیی داده شد و مورد موافقت سرمربی سابق پرسپولیس قرار گرفت.

در صورت انتخاب یحیی به عنوان سرمربی جدید تراکتور، او باید در اولین بازی خود در لیگ برتر مقابل استقلال قرار بگیرد. اگر یحیی از استقلال امتیاز بگیرد، کمک بزرگی به تیم سابقش خواهد کرد که بسیار جالب توجه خواهد بود. گفتنی است طی ۴۸ ساعت آینده تکلیف گل‌محمدی برای حضور در تراکتور مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال/ اوسمار جاودانه می‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۵
  • یاسر IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    راستی کی بود از طرفداران تراکتورسازی کتک خورد ! ؟ پول چقدر شیرین است !
    • وانت IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      عزیزان اجازه بدید که یک نکته ای رو خاطر نشان کنم. لازم به ذکر است که قهرمانی دو تا فاکتور داره: داشتن شخصیت قهرمانی و داشتن هواداران فهیم. بنابراین تیم پیروزی امسال قهرمان نمیشه. حالا هر چی هم بخواید از اسنپ کمک بخواید، باید این رو در نظر بگیرید که گاهی واقعیات تلخ هستند.
    • Ali IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      چقدر از پرسپولیس کینه دارین شماها!! نه، تیم تراکتور میخواد قهرمان شه؟! این چندسال چند میلیون دلار خرج کردین. مواظب باش تو تبریز ۷تایی نشی
    • روزبه IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      این کاربری که نام وانت داره راست می گه . اینا قدیما شعبان لی مخ داشتند و آلان هانی کرده . هواداران فهیم اینا مشخصه . شخصیت قهرمانیشون هم که طی این چند سال رو شد . البته شوالیه حاجی فتل دکتر فتوشاپ دوبار چک پاس کن هم که دیگه نیازی به معرفی نداره
    • ناشناس IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      در پاسخ وانت در هفت سال گذشته پرسپولیس شش سال قهرمان بوده و تیم کیسه یک بار سال پیش در چهار بازی آخر پرسپولیس چهار امتیاز عقب بود با دو غفلت سپاهان قهرمان شد ظرف یک ماه دو بار تیم کیسه رو شکست داد و هم حذفی رو گرفت هم لیگ رو این یعنی شخصیت قهرمانی جناب کیسه کش .پس امسال هم می تونه تکرار بشه جناب کیسه کش
  • زیگزاگ IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    تا نصف سرمایه ی تراکتور رو به اسمش نزنند، راضی نمیشه.
  • رضا IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    یحیی جان؛ خوش آمدی!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی