نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
جواد خیابانی شفاف‌سازی کرد؛ نه قهر کردم و نه می‌روم/ این‌جا خانه دوم هم نه، خانه واقعی من است +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد خیابانی به شایعه خداحافظی‌اش از تلویزیون واکنش نشان داد.

جواد خیابانی، مجری و گزارشگر تلویزیون که پیش‌تر گفته بود قصدش برای بازنشستگی جدی است در تازه‌ترین اظهارنظرش عنوان کرد: خیلی‌ها برایشان سوال پیش آمده که چرا من رفتم و برگشتم. من اصلا نرفتم که برگردم؛ من گفتم که در حال فکر کردن به بازنشستگی هستم! بازنشستگی حق هر کارمندی است و همه می‌خواهند بازنشسته شوند.

مجری تلویزیون در ادامه اظهار داشت: به‌هرحال حرف‌ها و گلایه‌هایی وجود داشت که بیان کردم. سازمان خانه من است و من این را قبلا هم گفته‌ام؛ حتی نمی‌خواهم بگویم اینجا خانه دوم من است، بلکه حکم خانه واقعی من را دارد.

گزارشگر فوتبال ایران در پایان گفت: من دلم نمی‌خواست که با تلخی صداوسیما را ترک کنم. من هرچیزی که دارم از سازمان صداوسیما دارم؛ نه قهر کرده بودم و نه رفته بودم و فقط در حال استراحت و مطالعه بودم.

بیشتر بخوانید: بازگشت گزارشگر پرحاشیه با یک بازی جذاب!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • آقا جواد نرو ..... IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    بابا ما اون مصاحبه ات با مارادونا رو دیگه نمیخوایم تو رو خدا زنده بمون مرد ....
  • Babak@ IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    جواد خیابانی هم مثل باقی عزیزانی ک 46 سال شاغلن و تمایلی ب بازنشستگی ندارن
  • عروس العین IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    تورا به جون هرکه دوست داری بایه خداحافظی خوشحالمون کن. من که هروقت اومدم نگاه بازی کنم هم اینکه فهمیدم اقای خیابانی گزارشگر انگار که بازی راباختبم.. اقای خیابانی موقع گزارش تازه یادش میاد که از زمین و زمان و سقوط امپراتوری عثمانی و خشکسالی وبی ابی دریاچه ارومیه وکوچ دسته جمعی پرندگان و..و....ودراخر نمی‌فهمی که اصلاً برای چه اومدی خونه.. اخه مرد حسابی هرکه مسن تر میشه باتجربه تر وداناتر میشه نقاط ضعفش برطرف میکنه. ولی جواد خیابانی از این دسته افراد هم نیست. فقط وراجی میکنه و بس.. من موقع گزارش خیابانی تلویزیون خاموش میکنم وخلاص ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی