نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
۰ |
۰
واکنش عجیب دمبله بعد از هو شدن؛ بارسلونا را دوست دارم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عثمان دمبله ادعا کرد که بارسلونا را دوست دارد و از قبل ایمان داشت که می‌تواند به نیمه‌نهایی صعود کند.

عثمان دمبله که تابستان گذشته از بارسلونا جدا شد، نقش مهمی در کامبک قابل توجه پاری‌سن‌ژرمن در خاک اسپانیا ایفا کرد و پاریسی‌ها با گل او درست قبل از پایان نیمه اول به بازی برگشتند. در نیمه دوم نیز ویتینیا و کیلیان امباپه پیروزی را برای پاریسی‌ها به ارمغان آوردند و راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند.

هواداران بارسلونا تمام تلاش خود را به کار بستند تا باعث ناآرامی دمبله شوند و هرگاه پای او به توپ می‌رسید سوت می‌زدند و هو می‌کردند. به نقل از وبسایت گل، دمبله در پاسخ به رفتار هواداران بارسلونا گفت: «استقبالی که از من شد؟ تجربه‌اش را داشتم زیرا قبلاً در سال ۲۰۲۱ نیز در بارسلونا چنین اتفاقی برایم افتاده بود. من بازی خود را با سوت و هو شدن تغییر نمی‌دهم. تمام تلاشم را کردم. بارسلونا باشگاه بزرگی است و عاشق بارسلونا هستم. سوت زدن‌ها را درک می‌کنم. زندگی همین است.»

دمبله تاکید می‌کند که بین هم‌تیمی‌هایش این باور وجود داشت که با وجود شکست در بازی رفت در پارک دوپرنس، همه چیز را در اسپانیا تغییر خواهند داد. «همه معتقد بودند که ما می‌توانیم صعود کنیم، حتی با اینکه بازی رفت را ۳-۲ باختیم. ما تسلیم نشدیم، می‌دانستیم که اینجا گل می‌زنیم. تمام هفته را از نظر تاکتیکی با مربی کار کردیم. تاکتیک‌های او عالی بود. بعد از گل اول امیدمان را از دست ندادیم و ایمان‌مان را حفظ کردیم.»

بیشتر بخوانید: امباپه: بردن لیگ قهرمانان باعث افتخار است/ به پاریسی بودنم افتخار می‌کنم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی