نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
کری‌خوانی انریکه برای بارسایی‌ها؛ بدون اخراج هم برنده می‌شدیم/ امیدوارم مجبور نباشم باز هم با بارسلونا روبه‌رو شوم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن معتقد است که اخراج تاثیری در نتیجه بازی نداشت و تیمش شایسته صعود به دور بعدی بود.

لوئیس انریکه سرمربی پاری‌سن‌ژرمن معتقد است حتی اگر آرائوخو در زمین می‌ماند، تیمش به نیمه‌نهایی صعود می‌کرد. او به نقل از ESPN گفت: «من در مورد داوری صحبت نمی‌کنم. بازپخش صحنه را ندیدم و فقط آن را به صورت زنده دیدم. در دوران مربیگری هرگز داوران را قضاوت نکردم. همیشه فقط روی آنچه می‌توانم کنترل کنم تمرکز می‌کنم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم ولی حسی که بعد از گل بارسا با درخشش لامین یامال داشتیم شبیه به بازی رفت بود. هفته قبل شایسته باخت نبودیم و امشب هم شایسته عقب افتادن از حریف نبودیم. اما ایمان و اعتقاد بازیکنان استثنائی بود. بدیهی است که کارت قرمز مهم است اما همچنان باید بدانید که با وجود کارت قرمز چطور بازی کنید و اشتباهی مرتکب نشوید. صادقانه بگویم به نظرم بدون آن کارت قرمز هم ما برنده می‌شدیم، فقط نمی‌توانم این موضوع را ثابت کنم.»

از جهات دیگر برای لوئیس انریکه شب سختی بود، زیرا او به باشگاهی که در آن بازی و مربیگری می‌کرد بازگشت، جایی که سه‌گانه لالیگا، کوپادل‌ری و لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان سرمربی در سال ۲۰۱۵ به دست آورد. او همچنین در زمان کامبک بارسا در سال ۲۰۱۷ با شکست ۶-۱ پاری‌سن‌ژرمن نیز هدایت آبی‌اناری‌ها را به عهده داشت. پیروزی روز سه‌شنبه اولین باری بود که تیم فرانسوی بعد از شکست در بازی رفت موفق به صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان می‌شود.

انریکه گفت: «بهترین حس در فوتبال شاد کردن هواداران است. نمی‌توان این دو کامبک را با هم مقایسه کرد، فقط امیدوارم این بار فراتر از سال ۲۰۱۷ برویم و به فینال راه پیدا کنیم. صادقانه بگویم بازی مقابل بارسا از نظر احساسی و عاطفی بسیار سخت است. امیدوارم مجبور نباشم زیاد با آنها روبرو شوم.»

بیشتر بخوانید: ژاوی به سیم آخر زد؛ داور فاجعه بود/ زحمات کل فصل به خاطر یک اشتباه داور به باد رفت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی