نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
۴ |
۲
اقدام عجیب ستاره‌های ملی‌پوش علیه پرسپولیس
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهای که مسابقات لیگ برتر به حساس ترین هفته‌های خود رسیده است دو بازیکن ملی‌پوش لیگ برتری اقدام عجیبی را علیه باشگاه پرسپولیس ترتیب داده‌اند.

بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس در حالی به هفته های پایانی خود نزدیک می‌شود که رقابت قهرمانی این دوره از مسابقات به اوج حساسیت خود رسیده است و به نظر می‌رسد با توجه به شرایط جدول یکی از دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس تهران عنوان قهرمانی این فصل را از آن خود کنند.

این دو تیم در حالی با یکدیگر در حال رقابت هستند که با پایان فصل قرارداد ١١ بازیکن پرسپولیس به اتمام خواهد رسید و تمدید قرارداد با این بازیکنان به خواسته و دغدغه اصلی هواداران از مدیریت باشگاه تبدیل شده و از همین رو باشگاه در تلاش است تا بعد از مذاکره با بازیکنان خود قرارداد آنها را تمدید کند.

این در شرایطی است که با پیگیری‌ها مشخص شده است برخی از تیم‌های مطرح لیگ برتری به دنبال جذب این بازیکنان در فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر هستند اما نکته جالبه توجه آنجاست که دو نفر از بازیکنان این تیم‌ها که عضو تیم ملی ایران نیز هستند در اقدام عجیبی با هماهنگی صورت گرفته با مدیریت باشگاه خود در تلاش‌اند تا برخی از ستاره‌های تیم پرسپولیس را به تیم مدنظر خود ببرند و در همین راستا مذاکراتی را با بازیکنان مدنظر خود داشته اند. همین موضوع سبب شده تا موضوع تمدید قرارداد برخی از بازیکنان پرسپولیس از سوی باشگاه با مشکل جدی روبه‌رو شود.

بیشتر بخوانید: حمله تند گل‌محمدی به مدیران پرسپولیس؛ از همکاری و صبر من سوء‌استفاده کرده‌اند/ متاسفانه باشگاه کاری می‌کند که شکایت کنم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • راد IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    پرسپولیس یک دست و متحد = قهرمانی
  • میلاد IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    همش حرف تمام بازیکنان پرسپولیس کبیر❤️ هیچ جای دیگری در ایران غیر این تیم بازی نخواهند کرد مگر همه شجاع خیلی زاده لوگو بوس هستن اونم که دیدیم آخر عاقبتش به کجا رسیده وضعیت تاسف بار تراکتور داریم می‌بینیم
  • قباد IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    خدا بهمراه تون پرسپولیس جای بزرگان است شمارا پرسپولیس اسم ورسمدارکرد
  • ع ق QA ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    دروغ و جعل و توطئه و فتوشاپ باند شش تائی ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی