آقای خطیر! از نکونام حمایت نمی‌کنی لااقل ناراحتش نکن/ جواد مطمئن باشد مردم می‌دانند مدیر باشگاه با او چه کرد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: آقای نکونام همه مردم می‌دانند مدیریت باشگاه چه عملکردی در قبال شما داشته است. بیشتر از این تمرکزت را از بین نبر و به فکر قهرمانی باش.

عباس سرخاب بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره شرایط استقلال در بالای جدول اظهار داشت: با توجه به شرایط خوب این روزهای پرسپولیس و اینکه توانسته فاصله ۵ امتیازی‌اش تا صدر جدول را به یک امتیاز تقلیل بدهد اوضاع برای استقلال به لحاظ کسب امتیازات پیش رو بسیار حساس‌تر شده است بنابراین نباید اجازه بدهیم عوامل غیر مترقبه مانع از حرکت تیم شود.

وی افزود: متاسفانه برخی اتفاقات مثل مشکلات داوری برای استقلال به وجود می‌آید اما ما باید تمرکزمان را روی بازی‌ها بگذاریم و با ایجاد آرامش بین مدیریت و کادر فنی، ۸ بازی مهمی که پیش رو داریم را با کمترین اختلافات سپری کنیم تا استقلال به آنچه لایقش از دست پیدا کند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به اینکه تنش‌های دور و بر تیم استقلال باید از بین برود گفت: متاسفانه موضوع اختلافات بین مدیریت و کادر فنی از ابتدای لیگ شروع شد و این تنش‌ها به وجود آمد. اینکه مسببش چه کسی بود و این شکاف عمیق چرا به وجود آمده را تقریباً همه مردم می‌دانند. با وجود نامه صورتجلسه هیئت مدیره برای اخراج جواد نکونام، تا حدی می‌توان دریافت که همان قدر که مدیریت سرمربی تیم را قبول ندارد با بروز اتفاقات این چنینی حالا سرمربی هم مدیریت را قبول نمی‌کند.

سرخاب با اشاره بیرون نشستن بدنساز اسپانیایی تیم استقلال در طول ۲۲ بازی قبلی و حضورش روی سکوها خاطرنشان کرد: این اصلاً خوب نیست که مدیرعامل در جهت برطرف کردن دغدغه‌های کادر فنی قدم بر نمی‌دارد. قطعاً مهم‌ترین وظیفه کادر فنی کسب نتیجه و به دست آوردن جایگاه شایسته در جدول رده‌بندی است که استقلال حالا با جواد نکونام توانسته این شرایط را برای این تیم پرطرفدار به وجود بیاورد که کار کوچکی نیست اما برای مثال به نظر می‌رسد مربی بدنساز تیم در این میان وسط اختلافات خطیر و نکونام گیر افتاده است. این اصلاً برای باشگاهی مثل استقلال پسندیده نیست و بازتاب خوبی در خارج از کشور ندارد که مربی تیم ۲۲ هفته روی سکوها بنشیند.

وی اضافه کرد: ادامه دادن این وضعیت تنها به ضرر مردم می‌شود و لطمه این اختلافات به چشم هوادار می‌رود. اما من با توجه به تجربیات بالای آقای نکونام در فوتبال ملی و باشگاهی و حضور در فوتبال اروپا و اینکه می‌دانم با مربیان بزرگی در جهان کار کرده می‌خواهم بداند که از این به بعد چطور رفتار کند.  او باید بداند مردم از همه چیز آگاه هستند و نیازی به تکرار این مسایل و از بین بردن تمرکز خود و تیمش نیست. قطعا هرجا لازم باشد ما پیشکسوتان به مدیرعامل باشگاه هشدار می دهیم.

سرخاب تاکید کرد:اگر استقلال قهرمان شود ۱۰ سال بعد همه درباره قهرمانی استقلال با جواد نکونام حرف می‌زنند اما اگر قهرمان نشود باز هم ۱۰ سال بعد همه می‌گویند نکونام نتوانست استقلال را قهرمان کند و کسی نمی‌گوید که علی خطیر او را ناراحت کرده بود که تیمش را قهرمان نکرد.

بازیکن سال‌های گذشته استقلال اضافه کرد: نمی‌خواهم بگویم مدیریت باشگاه مقصر نیست اما الان دیگر وقت مصاحبه‌های این چنینی و متلک انداختن به یکدیگر نیست. نکونام باید تمام فکر و ذکرش را در ۸ بازی آینده روی تیم بگذارد و تلاش کند تا با توجه به شرایط خوب امتیازی در بالای جدول با همین وضعیت به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

پیشکسوت استقلال در توصیه ای خطاب به مدیرعامل باشگاه گفت: آقای خطیر الان زمانی نیست که شما مقابل تیم بایستی، بلکه زمان آن است تا در کنار کادر فنی باشید. اگر حمایت نمی کنید لااقل کاری هم نکنید که نکونام ناراحت شود و تمرکزش از بین برود. الان وقت مطرح کردن مسائل مالی و بدهکاری‌های باشگاه نیست. روزی که شما هدایت این باشگاه را به دست گرفتید همه چیز را می‌دانستید بنابراین هیچ بهانه‌ای از سوی شما پذیرفتنی نیست. الان زمان انرژی دادن به سرمربی تیم و بازیکنان است. اگر در این مسیر هر کاری از جمله گرفتن کارت بازی برای مربی بدنساز تیم از دستتان برمی‌آید باید انجام بدهید چون شما در قبال میلیون‌ها نفر انسان که هوادار استقلال هستند و صدها پیشکسوت این باشگاه مسئولیت سنگینی دارید.

بیشتر بخوانید: دستیار کیروش به نشست خبری پرسپولیس رفت/ بیرانوند گچش را باز کرد/ اخراج اوسمار سختگیرانه بود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۲
  • محمد IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    دمت گرم پیشکسوت واقعی 💙💙💙💙 اخر فصل با اخراج خطیر ارامش رو به استقلال بر میگردونیم
  • علیرضا IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    خیلی مطمئنی همه ی تقصیرها گردن خطیره !اگه تیمت نتیجه نگرفته بود الان اویزون خطیر بودی .اما حالا که این نتیجه گرفته مدیر کاره ای نیست!بعضیها ژنی مزدورند.
    • میثم IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      شما لونگیا بهتره سرتون به کار خودتون باشه!
  • دری IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    خطیر مدیر کاربلد و خوبیه تمام مدیران نالایق قبلی تیم ورشکسته کردند نکونام هم بااین کارهاش فقط حاشیه درست میکنه
  • سامان IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    داری میگی نامه صورتجلسه هیأت مدیره هست که توش نوشته شده نکونام اخراج بشه. خب مصوبات هیأت مدیره رو کی یاید احرا کنه؟ بلدی جواب بدی؟ آفرین مدیرعامل. خب مرد حسابی وقتی هنوز جوادجون سرکارش هست یعنی مدیرعامل برخلاف نظر هیأت مدیره اونو اخراج نکرده. فهمیدی الان؟ سالی ده تا مصاحبه می کنی همشم توی آفسایدن فرمایشاتت درست مثل زمانی که خودت بازی می کردی. یکی از اون آفسایدها رو هم به پرسپولیس زدی که فقط مجله گل اقا کاریکاتورش کرد و گردن گرفتش. یادته که؟
  • ناشناس IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    خطیر صبر زیادی داره هر کس بود تا الان نکونام رو می انداخت بیرون مربی به این بی چشم رویی وجود نداره
  • شایان IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    جنگ زر گری است !! زمین و زمان به نفع آبی هاست!!
  • کیسه شش سوراخه IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    آقای سرخاب عزیز پیشکسوت باشگاه رقیب ،،یک سوال از شما دارم، آیا شما به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای شما مربیگری چکش را قبول دارید؟ فوتبال نکومال برگرفته از فوتبال اتوبوسی کی روش بوده و هست، ،باور کنید همش طناب زدن ،همش به داور حمله کردن ،داور بنده خدا نمی دونه تیمتون بازی داره باید خطا به نفع حریف بگیره یا نه، چون جواد چکش و افرادش ورزشگاه را خراب میکنن روی سر داور ،،خداییش چندتا بازی قشنگ از تیمتون امسال دیدی ؟ شما فکر کردی اگر طرفدار چکش نباشی همه هجمه ها رو نمی تونی تحمل کنی پس الکی میگی چکش خوبه خطیر بد ،،سوال آخر مگر تو پرسپولیس اول الکی کریم باقری اسطوره ما از طرف درویش کنار گذاشته نشد ؟ مگر تا زمانی یحیی که بهترین مربی پرسپولیس بود و هست که بود درویش بازیکن میخرید؟ یا اصلا به حرف هاش اهمیت میداد؟ هم کریم و هم یحیی دو شخصیت بافرهنگ فوتبال را گذاشتند بیرون ولی چون تو باشگاه پرسپولیس بازیکنان فعل خواستن را اجرا میکنن همیشه موفق بودند ،،پس لطفا نگو خطیر بد هست چکش خوب ،همین ۴تا بردی هم دارید خدا پدر خطیر را بیامرزه با تاج و کمیته داوران و فدراسیون و همه دوست هست اگه به جواد بودکه،،،
  • ع ق QA ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    اینها نان بنرخ روز می خورند و مردم فریبی می کنند مثل خود نکونام خطیر حتی چند جعل بخاطر استقلال انجام داده و باند تبانی و جعل و توطئه آبی فدراسیون را رهبری می کنه و خیلی برای استقلال مفیدتره او می تواند مربی فراری فولاد را فراری بدهد
  • پیشکسوت دوزاری و بیسواد: IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    سرخاب تو یه احمقی که فرق سره و ناسره و خادم و خائن رو نمیدونی. نکونال طبل توخالیه که چون هیچی حالیش نیست الکی سر و صدا میکنه و جار و جنجال راه میندازه. این نحوه بازی تیم نشون دهنده سواد فنی نکونال و دستیاراشه. حالا اگه خواستی بیشتر دستمال بکشی بکش پیشکسوت دوزاری. کاش یاد بگیرم طرف حق وایسیم هرچند به ضررمون باشه.
  • ناشناس IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    مقصر قطعا نکونامه وقتی سعید مهری رفت تمام تقصیرو انداخت گردن خطیر ولیرمهری بخاطر اینکه نیمکت نشین بود رفت مطهری مازاد شد منتظر محمد تو تفکرات نکونام جایی نداشت ارونوف به گفته خوده نکونام بدرد سیستم نکونام نمی‌خورد در صورتی که خطیر ارونوف و به ایران آوردبود چرا نباید باهاش قرار ببنده الان که ارونوف داره بازی در میاره برای پرسپولیس بازم داره میندازه گردن خطیر که میگه من میخواستم ارونوف و من مصاحبه نکونام و دارم که می‌گفت ارونوف بدرد سیستم من نمیخوره حالا کی مقصره آقای مثلاً پیشکسوت آدرس اشتباه به هوادار نده لطفا
  • ناشناس IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    پیشکسوت ها و ....تو رو به خدا و هرچی می پرستید این چن بازی باقیمانده رو صحبت نکنید بهتون هیچ که ایراد نمی گیرن هوادار تشویق هم می کنند دست از اختلاف فکنی و تفرقه اندازی بردارید شما مگه دوستدار استقلال نیستید دل هوادار رو خون کردید تیم رقیب رو ببینید از وقتی سرمربی شون که مدام قهر و گله و شکایت داشت رفته با دستیار سرمربی بهتر نتیجه می گیرن چون گله و شکایت نداره فقط رو بازی ها تمرکز کرده الان هی شماها بیاید این آش رو هم بزنید دست بردارید حاشیه به تیم آسیب می زنه تمرکز تیم رو از بین می بره چقدر خون دل بخوریم از صحبت های نپخته و آه و ناله کردن بزارید اسنقلال رو ریل اصلی بیفته بریز و بپاش قبلی ها ساماندهی بشه بخاطر بدهی یه سری خدا نشناس که ببار آوردن استقلال از آسیا حذف نشه و .......بازیکنان دوست داشتنی به این صحبت ها توجه نکنید فقط رو بازی ها تمرکز کنید دلی بازی کنید قهرمان بشید در درجه ی اول افتخارش برای خودتونه خستگی از تنتون بیرون میره خدا پشت و پناهتون باشه💙💙💙💙💙💙
  • حامد IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    هوادار وپیشکسوت کم حافظه،بلایی ک خطیر زمان شفر درست کرد دستمزدش امسال بود ک مدیرعامل بشه،الانم مثل تبر هستش کنار ریشه استقلال،کسی رو ک قربانزاده وبالایی انتخاب میکنه نتیجه ش میشه درست کردن دودستگی،فرهاد مجیدی هم ب نکونام گفته چطور رفتار کنه
  • حسین IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    مدیریت باشگاه چیکار کنه.دونفر رو‌گذاشته به جای تاکتیک یازده نفره دفاع.اخر بازی هم هوچیگری توهین به همه با تبانی خیالی.یه تیم پرستاره امثال خسین.چشمی.جلالی مرادمند سیلوا.بلانکو ماشاریپوف.مهدی پور.بابایی.ووووووانقدری زیاد که منتظر محمد رو قرضی داد بیرون الان ستاره لیگه.بعد میگه من بازیکن ندارم.تموم کنید این سیاست از پیش باخته همیشگی رو به خاطر ترس از قهرمان نشدن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی