نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
اولتراهای پاری‌سن‌ژرمن هشدار دادند؛ استادیوم را تبدیل به کلبه وحشت می‌کنیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اولتراهای پاریسی از همین حالا برای بارسایی‌ها نقشه کشیده‌اند و از هواداران خواسته‌اند که روز چهارشنبه جو ورزشگاه پارک دوپرنس را برای تیم حریف ترسناک کنند.

بارسلونا در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان مهمان پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود و اولتراهای پاریسی از هواداران این تیم خواسته‌اند که جوی ترسناک برای آبی‌اناری‌ها در پارک دوپرنس بسازند.

آنها در بیانیه‌ای اعلام کردند: «روز چهارشنبه می‌خواهیم حریفان به محض ورود به زمین از ترس بلرزند. بارسلونای منفور که اغلب موردعلاقه داوران است باید ترس و وحشت را در ورزشگاه احساس کند. این وظیفه ماست که با اراده شکست‌ناپذیر و تیممان، استادیوم را برای بارسا تبدیل به قلعه وحشت کنیم.»

هواداران پی‌اس‌جی در بازی روز شنبه مقابل کلرمون فوت شعارهای توهین‌آمیزی نسبت به بارسلونایی‌ها سر دادند و این اتفاق واکنش‌های زیادی در پی داشت و حتی لوئیس انریکه مجبور شد در مصاحبه‌ای بگوید: «دوست دارم برابر بارسا شاهد یک بازی تماشایی و یک نمایش کامل باشیم. مسابقه‌ای که در آن اخلاق ورزشی درون زمین و روی سکوها رعایت شود. در زندگی نیز همین‌طور است. خیلی وقت‌ها برنده می‌شوید و ممکن است برخی مواقع بازنده شوید. باید به تیم حریف، داوران و خانواده بازیکنان رقیب احترام گذاشت.»

بازی بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر مردان ژاوی موفق بشوند در پارک دوپرنس نتیجه را به نفع خود پیش ببرند در بازی برگشت و در خانه کار راحتی در پیش خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: بررسی یک احتمال غیرمنتظره؛ آیا تصمیم بارسلونا برای نگه داشتن ژاوی منطقی است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی