نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
خشم ستاره پرسپولیس: من را از چه می‌ترسانی؟ درست صحبت کن/ اگر مشکلی داری بیا رودررو بگو!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امید عالیشاه مصاحبه تندی پیرامون صحنه مشکوک به پنالتی بازی با گل‌گهر علیه موعود بنیادی‌فر انجام داد.

امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس، پس از دیدار برابر گل گهر گفت: یک مقداری فکر می‌کنم تعطیلی لیگ روی روندمان تاثیرگذار بود. نمی‌دانم چرا چمن ورزشگاه این‌قدر بلند بود! روی سنگینی بازی تاثیرگذار بود اما ۳ امتیاز را گرفتیم.

او در مورد صحنه مشکوک به پنالتی نیمه اول گفت: من تعجب می‌کنم، پنالتی‌ای که جلوی چشم داور اتفاق افتاد را نگرفت. من نمی‌دانم آقای بنیادی‌فر با من چه مشکلی دارد. اگر مشکلی داری برادر بیا رو در رو بگو من مشکلی دارم که نمی‌گویم یا اصلا دوست ندارم بگویم!

کاپیتان پرسپولیس در ادامه خطاب به بنیادی‌فر گفت: آن از وضعیت دربی این هم از الان. مثلا من را از کارت می‌ترسانی؟ کارت می‌دهم، کارت می‌دهم چی است؟ درست صحبت کن، موقعی که می‌خواهی صحبت کنی با احترام و باادب صحبت کن! احترام متقابل است. دوره چاله میدان نیست قربانت بروم، زمین فوتبال است.

بیشتر بخوانید: واکنش بنیادی‌فر به اظهارات تند کاپیتان پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • عباس بوعذار IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    هر بازیکنی توی زمین اینجوری به داور پرخاش میکرد توی زمین درجا اخراجش میکرد.... اینها کلا فکر میکنن از کره مریخ اومدن و همه باید به اینها احترام بزارن... اون از قدیمیهاشون که ساواکی بودن و انتظار داشتن همه احترام بزارن بهشون!نسلجدیدشونم مل این و ترابی با ریش و یقه سفید انتظار دارن همه دولا بشن جلوشون.... جمع کنین بابا هیچی نیستین.... پنالتی هم نبود که برعکس داور بخطر سیمولیشن باید کارت زرد میداد حتما و بعدش بخاطرهمین تهدید و پرخاشگریش زرد دوم یا حتی قرمز مستقیم میداد...
    • رضا IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      اگه صلاح میدونید بخاطر این چرت و پرتی که فرمودین 3 امتیاز هم به کیسه بدن خخخخخخ
  • آریا US ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    داور اصلا کیسه ای نیست!! پنالتی رو گرفت؛ مربی رو اخراج نکرد؛ خطاهای تک به تک رو به سود پرسپولیس سوت زد و اصلا ایرادی نداشت!! این حرفهای خسروی؛ فردا شب توی برنامه فوتبال برتره!!!!
  • بغض یایا در پشت فرمان IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    فرهنگ و مکتب لنگ
  • کاربر جدید IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    داور محترم عنوان کردند که جو بازی سنگین است و او مجبور است یکی به نعل بزند یکی به میخ. گر چه اذعان میکند که جو دست وبال او را بسته : او محدودیت هایی غیر از گرایش تیمی را دردل نهفته دارند وبه نوعی فشارهای غیر حرفه داوری را در سر سویدای خود نا خواسته بیان کردند به گونه ای که قضاوت را بسیار بسیار دشوار میکند ، این علت وبیماری را میتتوان کم وبیش در حرفه ی قضاوت تشخیص داد واگر درست باشد باید داور های بین المللی پروازی راه اندخت به گونه که برای تیمهای جدول تا رتبه پنجم ،داور پروازی گرفت که این ترس عمیق ومحافظه کاری در داوری را ریشه کن نمود.
  • @Babak IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    نگفتم از همه طلبکارن؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی