نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
مصدومیت گلرهای اول و دوم ملی/ جانشینان نیازمند درخشیدند، جانشین بیرانوند چه می‌کند؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دو گلر اول و دوم تیم ملی، رقابت‌های لیگ برتر را در سال جدید از دست دادند.

وقتی در آخرین دیدار سپاهان در سال ۱۴۰۲ مقابل گل گهر پیام نیازمند در یک اتفاق عجیب در دقیقه ۴۹ از بازی بیرون رفت، خیلی از هواداران سپاهان و تیم ملی نگران او شدند. نیازمند در سال گذشته با حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت تیم ملی روازه‌بان دوم تیم و جانشین علیرضا بیرانوند بود.

وقتی ملی پوشان دعوت شده به تیم ملی برای فیفادی فروردین وارد اردو شدند، نیازمند هم در جمع آنها بود اما ۲۴ ساعت بعد با یک بیانیه از سوی کادر پزشکی تیم ملی اردو را ترک و برای ادامه درمان راهی اصفهان شد تا جای خود را به حسین پورحمیدی بدهد. دیدیم که در بازی برگشت مقابل ترکمنستان وقتی علیرضا بیرانوند از ترکیب بیرون رفت، در غیاب نیازمند بازی به سید حسین حسینی کاپیتان استقلال رسید که همه می‌دانند گلر سوم تیم ملی در تفکرات مربیان ماست.

با شروع دوباره لیگ برتر و بازی‌ها هواداران نگران مهم‌ترین پست تیم ملی یعنی درون دروازه بودند. غیبت بیرانوند در بازی دوم مقابل ترکمنستان برای همه عجیب بود و هیچ توضیحی در مورد دلیل این اتفاق ارائه نشد. با توجه به مصدومیت‌های قبلی بیرانوند خیلی‌ها این احتمال را دادند که گلر با تجربه پرسپولیس شاید مصدوم شده باشد چون در تمام این سال‌ها و در شرایط عادی به یاد نداشتیم که بیرانوند باشد و گلر دیگری درون دروازه تیم ملی بایستد!

در همین ارتباط: بیانیه دپارتمان پزشکی تیم ملی، واکنش کنایه‌آمیز بیرانوند!/ دروازه‌بان پرسپولیس یک ماه خانه‌نشین شد

با شروع دوباره مسابقات داخلی وقتی ترکیب دو تیم سپاهان و تراکتور برای بازی بزرگ اعلام شد، غیبت پیام نیازمند حسابی به چشم آمد و مشخص شد او هنوز به شرایط بازی نرسیده است. جانشین او البته خوش درخشید در هر دو نیمه بازی فرصت‌های خوبی را از تراکتور گرفت، درست مثل جانشینش در تیم ملی یعنی پورحمیدی که او هم دروازه‌اش را بسته نگه داشت. اما ساعاتی بعد با انتشار یک استوری از علیرضا بیرانوند مشخص شد شایعات در مورد او هم درست بوده و دروازه‌بان پرسپولیس دست راست خود را گچ گرفت تا مشخص شود حداقل به بازی بعدی نخواهد رسید و امیررضا رفیعی گلر جوان پرسپولیسی‌ها بعد از بازی با ذوب آهن، مقابل گل گهر نیز شانس حضور در زمین را خواهد داشت.

حال باید منتظر ماند و دید این دو دروازه‌بان با تجربه کی دوباره به قفس توری تیم‌های خود برمی‌گردند. سپاهان و پرسپولیس در کورس قهرمانی با استقلال بیش از همیشه در هفته‌های حساس آخر به دروازه‌بانان با تجربه خود نیاز دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • امیر IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    از نظر تکنیک، توان بدنی و سرعت و جنگندگی و اخلاق ومنش پهلوانی رو دست جهان پهلوان رسول خادم نداریم. حسن یزدانی کشتی گیر خوبیه ولی بیشتر بخاطر فضای مجازی معروفه
    • پیروزی تیم ضعیفی در تاریخ IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      داداش چی داری برای خودت میگی ، منظومه ی شمسی در کهکشان راه شیری قرار داره و نه تا سیاره داره که آخرین سیاره پلوتو هست.
  • سید عباس قرشی IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    البته گل های دوم و سوم ملی چون اولی که سید استقلال است
  • مهرداد IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    مدیونید فکر کنید که نویسنده این خبر یک پرسپولیسیه دوآتیشه هست.
  • ن IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    گلر اول تیم ملی ۱۴۰۳ آقای سید حسین حسینی عزیز است. خبرهاتون بیات شده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی