نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
۴ |
۱
مجتبی محرمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهایی که حتی ماشین فوتبالیست‌های درجه دوم هم قیمت میلیاردی دارد، دیدن دو ستاره اسبق پرسپولیس که با موتور تردد می‌کردند جالب توجه است.

این روزها تمرین هر کدام از تیم‌های لیگ برتری که بروید اتومبیل اغلب بازیکنان این تیم حداقل یک میلیارد تومان قیمت دارد ولی نکته جالب توجه اینجاست که در سالیانی نه چندان دور ستارگان فوتبال کشورمان که برخی از آنها هزاران نفر را به استادیوم می‌کشاندند و می‌توانستند در دیدارهای مهم نتیجه را عوض کنند، به لحاظ مالی در شرایطی بودند که با موتور سیکلت تردد می‌کردند وبا آن سر تمرین حاضر می‌شدند.

این عکس مربوط به اواخر دهه ۶۰ شمسی است و مجتبی محرمی بازیکن تکرار نشدنی پرسپولیس را نشان می‌دهد که ترک موتور حسن شیرمحمدی نشسته و این گونه تردد می‌کنند. دو بازیکنی که علاوه بر فیکس شدن در پرسپولیس، در جمع ملی‌پوشان نیز قرار گرفتند و هر کدام در مقطعی برای ادامه دوران فوتبال خود به خارج از کشور نیز رفتند و لژیونر شدند. شیرمحمدی مدتی را در چین بازی کرد و محرمی هم در اواخر دوران فوتبالش چند ماه به قطر رفت.

بیشتر بخوانید: عکس| خرید جدید استقلال در اردوگاه پرسپولیس دیده شد

عکسی زیرخاکی از دو ستاره پرسپولیس پشت ترک موتور

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیسی قدیمی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    بهترین چپ آسیا( تیم منتخب آسیا). چ پیشنهادهایی ک رد کرد. فکرکنم الان مستاجره بنده خدا. بخدا آدم یاد قدیم میفته اشکش درمیاد ازخاطرات خوب
    • علی IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
      دوست عزیز فوتبال همیشه توش پول بده . حالا کم و زیاد داشته اما بالاخره پول داشته . اما اینکه بازیکنهای دهه 60 و وخصوصا بازیکنهای پرسپولیس دچار " سندروم استکهلم " شده بودند دیگه گناهش گردن خودشونه . اینها پولی که حقشون بوده رو نمی گرفتن حالا یا اصلا روحشون از پول و زمین خبربردار نمیشد یا روشون نمیشد بگیرن عوضش یکی دیگه به جای همه اینها می گرفت و صاحب ویلای چند هکتاری تو لواسان و نمایشگاه اتومبیل هفت تیر و شرکت بیمه و چند ده هکتار زمین توی کرج و هشتگرد شد. ( راجع به " سندروم استکهلم " و رابطه عاطفی بین زندانی و زندانبان می تونید سرچ کنید ) . از همون بازیکنهای دهه 60 اونایی که یه کم بیشتر چشم و گوششون باز بود ( و تا حدودی هم از قماش خود مربی اون سالهای پرسپولیس بودند )حتی با وجود اینکه همش پرسپولیس بودند و خارج یا تیم دیگه ای بازی نمی کردند مستاجر نموندند و به اندازه خودشون دارند. ( مثل ممد مایلی )
    • علی IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
      مدلی که مربی دهه 60 پرسپولیس اون سالها پیاده می کرد مدلی بود که همون اکرامی معروف در سالهای دهه 40 تو شاهین پیاده می کرد که دقیقا با دیکتاتوری بازیکنها رو استثمار می کرد به طوری که حتی از خود بازیکنها برای ورود به زمین و بازی بلیط می گرفت !! و جالبه که همه درآمد بلیط فروشی ها رو هم می ذاشت تو جیب خودش و البته به چند بازیکن که توی باند خودش بودند مثل جعفر کاشانی یه سهم خیلی کمی می داد که اینها تا آخر عمرشون به به و چه چه اکرامی رو می گفتند اما به بقیه شون که شامل باند خوزستانی ها و دهداری و .. بود هیچی نمی داد. که همین اختلافات داخلی باعث فروپاشی شاهین شد که بعد از انقلاب هم آقایون برای شیرین کردن خودشون فروپاشی شاهین رو انداختند گردن شاه و دربار !!!
  • پرسپولیسی قدیمی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    بعد شجاع لوگوبوس سال 96حدود150میلیاردپول گرفته میگه من یکسال برا پرسپولیس مجانی بازی کردم. جرات داشتی زمان علی پروین و هوادارهای اون زمان این حرفو بزنی؟؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی