نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
اولتیماتوم AFC به فدراسیون فوتبال درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در تلاش هستند که مالکیت خود را از هم تفکیک کنند و در این مسیر واگذاری پرسپولیس به بانک ملت حتمی شده است.

بعد از واگذاری باشگاه پرسپولیس به بانک ملت قرار است ۵۱ درصد سهام باشگاه استقلال هم به بانک تجارت واگذار شود. این کار قرار است ۲۱ فروردین انجام شود.

تاخیر در واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی شائبه حذف تیم‌های استقلال و پرسپولیس را از لیگ نخبگان آسیا را به وجود آورد. به خصوص که این مهلت تا ۱۱ فروردین اعلام شده بود. اما بر اساس خبرهای رسیده ۱۱ فروردین آخرین مهلت برای پرداخت بدهی‌ها از سوی تیم‌هایی است که قرار است به لیگ نخبگان آسیا راه یابند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه که به همین بهانه برای فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرده است، مهلت تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای تفکیک مالکیتی را ۵ اردیبهشت اعلام کرده است.

فدراسیون فوتبال ایران در بارگذاری مدارک تا ۵ اردیبهشت ماه باید تایید کند که مالکیت این دو باشگاه از هم تفکیک شده است، در غیر این صورت هر دو تیم شانس حضور در این لیگ را از دست خواهند داد.

بیشتر بخوانید: چرا باشگاه پرسپولیس فروش نرفت؟/ سرخابی‌های پایتخت به لیگ نخبگان آسیا نمی‌رسند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    هواداران و پیشکسوتان استقلال ببینند که دولت دارد سرشان کلاه می گذارد و تا دیر نشده باید مقابل وزارت ورزش و مجلس تجمع قانونی کنند و مانع این انتقال نادرست شوند ............................... تاریخ خبر: 14 تیر 1402 منبع: اکو ایران ..... عنوان خبر: بانک ملت پر پول و بانک تجارت خالی شد..... متن خبر: گزارش‌ها نشان می‌دهند در بهار امسال، میزان خروج سپرده از میزان ورودی در سه بانک پارسیان، تجارت و خاورمیانه بیشتر بوده و از مانده سپرده‌های این بانک‌ها در مجموع 12 هزار و 820 میلیارد تومان کاسته شده است...... عنوان: پر شدن حساب‌های بانک ملت: آمارهای کدال نشان می‌دهد طی سه ماهه نخست امسال بانک‌های پاسارگاد، ملت، اقتصاد نوین، پست بانک ایران، صادرات، کارآفرین، سینا، دی و سامان با ورود سپرده و افزایش مانده سپرده‌های بانکی همراه شده است. بیشترین ورود سپرده طی دوره مورد اشاره مربوط به بانک ملت بوده، به طوری که بیش از 66 همت به مانده سپرده‌های این بانک افزوده شده است. مانده سپرده‌های بانک ملت در پایان خرداد امسال به رقم هزار و 23 همت رسیده است........ عنوان: کوچ سپرده‌ها از بانک تجارت: همچنین گزارش‌های کدال نشان می‌دهد در بهار امسال، میزان خروج سپرده از میزان ورودی سه بانک پارسیان، تجارت و خاورمیانه بیشتر بوده و از مانده سپرده‌های این بانک‌ها در مجموع 12 هزار و 820 میلیارد تومان کاسته شده است. بر همین اساس، بیشترین خروج سپرده مربوط به بانک تجارت بوده، به طوری که بیش از 8 همت در بهار امسال از میزان مانده سپرده‌های بانک تجارت کاسته شده است
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    آقای ابراهیم رئیسی شما که مدام که در کشورهای مختلف از استاندارد دوگانه غرب انتقاد می کنید پس چرا در دولت شما هم این استاندارد دوگانه وجود دارد. چرا با اینکه تمامی اموال استقلال را بعد از انقلاب بالا کشیدند الان به جای اینکه عدالت را بین دو تیم استقلال و پیروزی در نظر بگیرید دارید با ناعدالتی هم در واگذاری این دو تیم به بانک ها ناعدالتی می کنید و هم از نظر قیمت سهام و قیمت فروش کلی دو تیم بی عدالتی می کنید. چرا استقلال را به بانک ملی یا هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس نمی دهید که این هلدینگ خودش اعلام کرده می خواهد استقلال را بخرد؟ چرا شما می خواهید که همیشه پیروزی بالاتر از استقلال باشد و جلوی راه استقلال را سد می کنید؟ از نظر تاریخ تاسیس، افتخارات داخلی و مخصوصا افتخارات آسیایی، استقلال بالاتر است
    • کیسه تاسیس ۱۳۵۸ IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
      استقلال هیچ اموالی نداشته که بالا بکشن. کیسه‌ای که سال ۵۸ تاسیس شده اموالش کجا بوده که بالا بکشن. تنها چیزی که از کیسه بالا کشیدن شورت ممد نوری و دماغ میتی فوت‌فوتی‌زاده و چک ۵ میلیاردی فتل بود. کل اموال تاج مال مردم مظلومی بود که گروهبان خسروانی به زور قداره و دگنک بالا کشید و ضمیمه تیم دربار کرد. چند دفعه بگیم شما هیچ ربطی به تاج ندارید به جز رنگ پیرهن لجنی و فوتبال اتوبوسی‌ و شیش تایی شدنتون. همونقد که پرسپولیس ادامه شاهینه استقلالم ادامه تاجه. کیسه بره لوگوی جعلیشو درست کنه. کیسه بره لاستیکهای اتوبوس نکونامو بشوره که اسفالتهای تهرانو کثیف کرده.
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    آقای ابراهیم رئیسی اگر شما در یک محفل فوتبالی در آسیا شرکت کنید و بخواهید کشور ایران اسلامی را در زمینه فوتبال باشگاهی معرفی و برتر نشان بدهید فقط می توانید به 2 قهرمانی استقلال در آسیا اشاره کنید و این استقلال است که آبروی فوتبال باشگاهی ایران در آسیاست و حتی AFC هر سال دو بار این دو قهرمانی را به استقلال تبریک می گوید
    • اتوبوسی به نام جواد: IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
      آره هر کی بخواد اتوبوسو تعریف کنه میگه کیسه تهران!!
  • واگعیه یا فیکه: IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    بالاخره کیسه هم قراره بانکی بشه. بانکی با ۴ میلیون طرفدار قطعا ۵ میلیارد میاد تو حسابش و میتونه به ۶ تا کله گنده وام ۷ درصد با اقساط ۸ ساله بده!! مسئله‌ قابل تامل اینه که احتیاج نیست لوگوی بانک رو آبی لجنی کنن. خدایی باشگاهی درپیت‌تر از کیسه وجود نداره. فقط خدا کنه یه وقت آبدارچی بانک پول ملت (استقلالیا) رو برنداره فرار کنه. از این باشگاه جاعل با مدیرای دزد هر چی بر میاد.
  • پيمان IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    واگذاری اجباری تیم ورشکسته به بانک ملتی که بیشتر سهامش مال مردم است بدون رای سهامداران و از طریق قانون بورس و تشکیل مجمع عین ناقانونی و تضییع حقوق سهامدار خرد و ناعدالتی و حق الناسی است که شاید هیچ اعتقادی به آن ندارید.
  • ناسناس IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    باید به افراد خصوصی واگذار بشن هرکس دوست داره ازجیب خودش خرج کنه دزدی از بیت المال وتیمداری وزیر ورزش هیچ عاقبت خوشی نداره
  • ع ق QA ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    موبايل فروشی آمل آیا با پولهای کلاهبرداری مشترک آماده هست ؟! آخه قرار داد نمیشه یک طرفه لغو بشه و تکلیف پولهای مردم معلوم نشه. مردم به درب باشگاه مراجعه کنند یا بانک تجارت ؟! آیا جعل و پولشویی بررسی میشود
  • مبین IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    بعضی از هوادارای رقیب که میگفتن پرسپولیس خریدار نداره و هیشکی گردنش نمیگیره، حالا چی شده که اقتصاددان شدن و داران بال بال میزنن که واگذار نشه.
  • خ IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    کلاه گشادی که قراره سراستقلال بره اینه که دارایی های شخصی استقلال را می‌خوان بالا بکشند .بازخرید استقلال تمام دارایی های استقلال هم به تاراج می‌ره ..وکسی نیست که مال باشگاه را وصول کنه باشگاه استقلال همین الانش هم خصوصیه وفرزندان خسروانی می‌توانند پی گیری کنند و اموال باشگاه را برگرداندم ویا باشگاه وکیلی خصوصی در این مورد اختیار کنه..تیم پیروزی چیزی ندارم تا بخواد ازدست بده وبااینکار باید کلاهش را هوا بندازه
    • طلایی پوشان نصف جهان IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
      نترس بزرگوار سر استقلال کلاه نمیره. مگه سر جعل که جرمش سقوط به لیگهای دسنه پایینتره سر استقلال کلاه رفت؟؟! کل قوانین لیگو بخاطر عزیز دوردانه وزارت ورزش تغییر دادند.
  • صنوبری IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    طبق نظرسنجی برنامه نود برای هواداران فوتبال ارتش سرخ پرسپولیس ۵۸درصد و کیسه شنا ۲۶درصد نظرسنجی مردم کل ایران بود؛آیا طرفداران پرسپولیس از دوبرابر شما بیشتر است! بازم هی ادعای برابری می‌کنید! بابا ول کنید بازم با تمام اینها همه چیز را برابر و مساوی تقسیم می‌کنند! شماها همیشه مظلوم نمایی می‌کنید! این دیگه شده عادت شما! اگر غیر از این بود تعجب می‌کردم! والسلام تا کی مظلوم نمایی!
  • ناشناس IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    ولی بانک ملت وتجارت که خصوصی نیست،چرادست ازسربیت المال برنمیدارید،چرانمیگذاریداین باشگاههای ورزشی مثل دیگرکشورهاخصوصی بشه. الهی به حق این ماه عزیزنابودبشین شایداین مملکت نجات پیداکند
  • علی IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    هواداران استقلال نگذارند استقلال به بانک تجارت واگذار بشه استقلال مشتری دست به نقد داره آقای سالمی زاده و یا پتروشیمی
  • احواز IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    پرسپولیس و استقلال دست از سر بیت المال بر نمی‌دارند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی