نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
استقلال امروز مجوز لیگ قهرمانان می‌گیرد؟/ به سرخابی‌ها برای حل این مشکل مهلت ویژه دادند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حتی اگر مسائل مالی و امور مربوط به طلبکاران استقلال به طور کامل حل و فصل شده باشد، این باشگاه امروز مجوز حضور در لیگ قهرمانان را به طور کامل نمی‌گیرد.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته یازدهم فروردین آخرین مهلت برای استقلال و تمام تیم‌های متقاضی دریافت مجوز حرفه‌ای جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا تلقی می‌شود.

یکی از مدیران فدراسیون فوتبال در مورد ماجرای مذکور به خبرورزشی گفت: صدور مجوز حرفه‌ای چند مرحله و فرایند دارد که البته یکی از مهم‌ترین آنها بحث مسئله مالی و طلبکاران است. اگر استقلال با طلبکاران خارجی خودش که علیه این باشگاه حکم قطعی گرفته‌اند به توافق رسیده باشد و برای مثال پرونده سانتا کلارا  پرتغال حل شده باشد قطعاً بخش اعظمی از مسیر دریافت مجوز حرفه‌ای را طی کرده است ولی این مجوز مستلزم آن است که باشگاه استقلال در مورد بحث آکادمی و البته مالکیت مشترک هم مدارک مستندی ارائه کند که مورد تایید کمیته صدور مجوز حرفه‌ای و کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد. این فرآیند تا خرداد ماه تکمیل می‌شود و استقلال و پرسپولیس تا آن زمان می‌توانند بحث مالکیت مشترک خودشان را هم حل و فصل کنند. البته مسائل مالی فوق العاده مهم است و اگر استقلال از این مرحله عبور کند به احتمال بسیار زیاد می‌تواند تابستان امسال در لیگ قهرمانان حاضر شود اما همانطور که گفتم، مراحل دیگری را نیز باید سپری کند که تا خرداد تکمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: استقلال به یک شرط قهرمان می‌شود/ ماندن چند بازیکن در تیم ملی به صلاح نیست

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مریم بادرسارزاده IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    تیم عزیز و محبوب من استقلال 💙💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی