نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
سرمربی افسانه‌ای به آرزوی خود رسید/ آخرین فرصت مربیگری در سال پایانی زندگی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسون گوران اریکسون در بازی خیریه بین اسطوره‌های لیورپول و اسطوره‌های آژاکس هدایت باشگاه محبوبش را بر عهده خواهد شد.

رویای اسون گوران اریکسون ۷۶ ساله، سرمربی سابق انگلیس، به واقعیت تبدیل شد و فرصت مربیگری اسطوره‌های لیورپول در آنفیلد مقابل اسطوره‌های آژاکس به او داده شد. اریکسون زمانی که در سال ۲۰۲۳ در حال دویدن به زمین افتاد متوجه بیماری سرطان پانکراس شد و پزشکان به او گفتند که تنها یک سال فرصت زندگی دارد.

بازی امروز (شنبه) بین دو تیم که نام‌های آشنایی مانند استیون جرارد و فرناندو تورس نیز در آن حضور خواهند داشت، به منظور جمع‌آوری پول برای بنیاد خیریه لیورپول برگزار خواهد شد. جمعیتی متشکل از ۵۹۶۵۵ نفر که شامل تمام اعضای خانواده اریکسون نیز می‌شود، برای تماشای این مسابقه حضور خواهند یافت و اریکسون این شانس را دارد که به آرزوی همیشگی خود یعنی هدایت لیورپول محبوبش جامه عمل بپوشاند.

به نقل از اتلتیک، اریکسون گفت: «مانند رویاست. زمانی که سرمربی بودم همیشه رویای لیورپول را در سر داشتم. یک بار نزدیک بود به آرزویم برسم، چند سال پیش مذاکراتی صورت گرفت اما هرگز به نتیجه نرسید، اما اکنون این اتفاق می‌افتد. وقتی به من گفتند فکر کردم شوخی می‌کنند.» او در مورد جو آنفیلد گفت: «شعر «تو تنها قدم نخواهی زد» جادویی است. آنفیلد باید بهترین جو جهان را داشته باشد. این شعر در زمانی که بازیکنان وارد زمین می‌شوند باعث می‌شود تمام تنم مور مور شود حتی همین الان. فضا فوق‌العاده است.»

این آخرین بازی از دوران مربیگری اریکسون خواهد بود که شروعش به سال ۱۹۷۷ باز می‌گردد. او در نهایت افزود: «البته که دلم برای مربیگری تنگ شده، اما در سن من نباید مربیگری کرد. مشکلی نیست هرکاری که باید انجام می‌دادم انجام دادم، دیگر تمام شد. فکر کنم این آخرین بازی من است، پس خیلی عالیست.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی