نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
انگیزه‌هایی که در تیم ملی می‌میرد/ آقای قلعه‌نویی مراقب باش!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این سرمربی است که تصمیم می‌گیرد چه بازیکنانی را به تیم دعوت کند و کدام‌یک را به میدان بفرستد.

امیر قلعه‌نویی مسئول پاسخ‌گویی نتایج تیم ملی است و طبیعی است که او تصمیم می‌گیرد کدام یک از بازیکنان شایسته حضور در اردوی تیم ملی هستند و کدام‌یک باید درترکیب تیم ملی به میدان بروند. اما به طور حتم نقدها به تیم ملی برای نتیجه‌گیری تیم ملی کمک خواهد کرد و سرمربی‌ای که گوشش به نقدها بدهکار باشد، به مراتب بهتر از کسی نتیجه خواهد گرفت که حرف تمام و کمال حرف خودش باشد و هیج نقدی را به ذهن راه ندهد.

تیم ملی همان‌طور که امیر قلعه‌نویی وعده داد جوان شده بود، در برابر ترکمنستان شناور بازی کرد و در پایان مزد برتری خود را با ۵ گل گرفت. اما با این حال هم ترکیب تیم ملی در این بازی جای نقد داشت و هم بازی‌اش و همه این نقدها برای بهتر شدن است.

یکی از نقدها به ترکیب تیم ملی عدم به‌کارگیری از سیدحسین حسینی بود؛ دروازه‌بانی که در این فصل از بازی‌های لیگ برتر با ۱۰ گل خورده بهترین دروازه‌بان باشگاهی بوده و پیش‌بینی می‌شد دست کم در بازی با ترکمنستان که حریف قدری برای تیم ملی نبود، به میدان برود.

علی بیرو جدا از این‌که این فصل در بازی‌های باشگاهی گل‌های بدی دریافت کرده، در جام ملت‌ها نتوانست سیوهایی طلایی داشته باشد و فرشتته نجات تیم ملی شود. شاید این برهه از زمان بهترین فرصت برای نیمکت‌نشین کردن علی بیرو بود تا هم تلنگری به او وارد شود و هم سیدحسین در یک بازی آسان مزد بازی‌های خوب در ۲۱ هفته سپری‌شده لیگ برتر را بگیرد.

در همه جای دنیا بازیکنان مزد بازی‌های خوب خود در لیگ برتر را در تیم ملی می‌گیرند و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم باید مراقب باشد که انگیزه در بازیکنان نمیرد. شما جای سیدحسین؛ وقتی ۲۱ هفته خوب بازی می‌کنی و حتی در یک بازی آسان هم به میدان نمی‌روی، در ادامه حضور در تمرینات تیم ملی باید با چه انگیزه‌ای به کار ادامه دهی؟

این مطلب را هم بخوانید: شوک سردار آزمون به تیم ملی و رم/ مدت زمان دوری ستاره ایرانی مشخص شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ع ق QA ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    هه هه می خواهید مثل مربی های تحمیلی به تیم ملی تحمیلش کنید ؟! حسینی مثل مجیدی هیچوقت امادگی بازی کردن در تیم ملی را نداشته و ندارد هر وقت فرصت پیدا کنه شش تا می خوره
  • عشقم‌تراختور IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    داداش‌شما‌اتوبوس‌رو‌‌یکم‌از‌دروازه‌بیار‌جلوتر‌پارک‌کن‌انوقت‌ببین‌که‌کمتر‌از‌شیش‌تا‌توهر‌بازی‌نمیخوره
  • محمد IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    همشون گم شن با این فوتبال سراپا مسخره
  • Mohsen IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    باهمه اعتقاد و علاقه بی حدوحسابم به علی بیرو،و به عنوان یک تحلیلگر مسائل فوتبال داخل و خارج باید بگویم که:بیرو الحق والانصاف که در این چند سال گذشته بی شک ک لایق بی چون و چرای شماره یکی تیم ملی و حتی به جرات کاپیتانی تیم ملی و پرسپولیس بوده ،نمیخاهم زیاده گویی کنم ،خلاصه وار یادمان باشد تک تک عکسلعملهایی که دربازیهای مهم و سرنوشت ساز آسیایی داشت در تیم ملی سیو های بسیار زیبا و سرنوشت ساز ،سرگل همه مهار پنالتی کریس رونالدو و گرفتن ضربه سر ژاوی و .....غیره و غیره چرا که به هر حال گرفتن پنالتی کریس باهر جمع و تفریق ی ک بکنیم یک تانکر از اوبهت و سنگینی پرونده هررر دروازه بانی میتونه باشه ،و بیرو نه با دوبازی بد و چهار سوتی و نه با دو واکنش و ده بازی خوب علی بیرو نشده کما آنکه بهترین و گل سرسبد تماممم مهارتهای او بنظرم بازی فوق العاده و بی نظیر او با پا و مدافعان است که طی این سالها برگ برنده تیم پرسپولیس بوده با حتی کمترین سوتی و زیان به تیم به واسطه این تاکتیک بماند که چقدردلیل مستقیم گل زدنهای بی شمار هم بوده.و بنظرم حسینی لیاقت میدان دادن و رقابت را داردو هرچه زودتر باید بکارگرفته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی