نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
شوک ستاره پرسپولیس به اوسمار و هواداران؛‌ شاید سال آخرم در کنار شما باشد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت، قراردادی با این باشگاه ندارد و شاید آخرین سال حضورش در جمع سرخپوشان باشد.

مهدی ترابی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان اظهار کرد: اول اینکه به هواداران تبریک می‌گویم که آمدند و از تیم حمایت کردند. کورسی است که باید ادامه دهیم و استقلال در صدر جدول است. می‌توانم بگویم فرمان دست آنهاست، اما امیدوارم در ۹ بازی باقیمانده تمرکز بهتری داشته باشیم و امتیازات را جمع کنیم و آخر فصل قهرمان شویم.

وی درباره اینکه در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد، گفت: من قرارداد ندارم و صحبتی با ما نشده است. دوست داریم اتفاقاتی بیفتد اما هیچ صحبتی نشده است. تمدیدی‌های ما زیاد است و با ما صحبتی نشده است. شاید سال آخر ما در پرسپولیس باشد و امیدوارم با جام باشد.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که دوست دارد در پرسپولیس بماند یا خیر، تأکید کرد: قطعاً دوست دارم.

ترابی درباره اینکه آیا از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارد، خاطر نشان کرد: دوست ندارم از الان در موردش صحبت کنم.

وی راجع به شروع اردوی تیم ملی از فردا گفت: فعلاً که لیست را ندیده‌ایم و اگر دعوت شدیم می‌رویم تا ان‌شاءالله اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد میزان پرداختی باشگاه گفت: اوضاع خراب است. از پارسال طلب داریم و امسال هم نزدیک به ۴۰ درصد پول داده‌اند. از سال قبل نیز ۵۰ درصد آپشن‌ها مانده است.

ترابی درباره بازیکنان جدید مانند ارونوف توضیح داد: بازیکنان جدید همگی خوب بودند. امیدوارم همینطور ادامه دهند و آخر فصل جام را به هواداران هدیه دهیم.

بیشتر بخوانید: اوسمار: شاید هواداران و رسانه‌ها بعضی چیزها را نبینند/ این بازیکن به احترام به عملکردش در ترکیب پرسپولیس قرار می‌گیرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • عباسی IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    مثل همیشه بازارگرمی هست،هیچ کجا نمیره
  • داود IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    اینکه‌هرروز‌تلاش‌می‌کنید‌تاشاید‌پرسپولیس‌را‌با‌این‌خبرها‌‌وارد‌حاشیه‌کنید.‌فقط‌اینا‌اثبات‌میکنه‌مافیاکیسه‌کش‌‌همه‌جا‌ریشه‌داره.‌چراوقتی‌سرمربی‌تیم‌کیسه‌و‌شاگرد‌اتوبوس‌بهتون‌توهین‌میکنه‌ساکت‌میشدید.‌..‌یک‌خط‌در‌مورد‌جعل‌اسناد‌در‌کیسه‌نوشتید‌؟‌امانت‌داری‌کاری‌در‌خبر‌‌گذاری‌شاید مهمترین‌نکات‌ کل‌‌مشاغل‌باشه .‌.‌خبر‌امانتی‌هست‌‌که‌توسط‌شما‌باید‌به‌مردم‌‌که‌صاحب‌‌‌آن‌هستند‌برسه‌.اینکه‌فیلتری‌باشیم‌جهت‌دار‌بین‌خبر‌و‌مردم‌نقض‌فاحش‌تعهد‌کاری‌وشغلیست‌...یاحق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی