نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
۶ |
۴
نکونام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام در روزهای بازی استقلال اصلا به گوشی خود سر نمی‌زند و سراغ سایت‌ها، خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها هم نمی‌رود.

نکونام برای این‌که تمرکز بیشتری روی عملکرد و آنالیز حریف داشته باشد در روز بازی اصلا سراغ رسانه ها نمی‌رود تا آرامش بیشتری داشته باشد. او از شاگردان خود هم خواسته که در فضای مجازی حضور نداشته باشند و با انرژی و تمرکز بیشتر به تیم حریف و خوشحال کردن هواداران استقلال فکر کنند.

سرمربی استقلال مدتی است که در کنفرانس‌های مطبوعاتی شرکت نمی‌کند و حالا باید دید آیا امشب بعد از بازی با هوادار که دیروقت هم هست به کنفرانس می‌رود یا ترجیح می‌دهد دوباره هاشمی نسب یا نوازی را به سالن کنفرانس بفرستد!

سرمربی استقلال خیلی اهل مصاحبه با رسانه‌ها هم نیست و کمتر دیده شده که خارج از کنفرانس با رسانه‌ای مصاحبه کند. او توانسته تا پایان هفته بیستم استقلال را در صدر نگه دارد و با توجه به شرایط جدول احتمال این‌که استقلال سال ۱۴۰۲ را با صدرنشینی تمام کند خیلی زیاد است.

این مطلب را هم ببینید: پشت پرده علت ناراحتی دوباره ماشاریپوف از باشگاه استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • محمدطاها IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    نکونام باش تا کامروا شوی💙🤩مررررسی با این تیم جذابی که ساختی، کارت بیست بیسته👋👌💙 صدرنشینی برازنده ماست‌💙 هدفمون پا بر جاست، هستیم بر آن عهدی که بستیم حمایت تا قهرمانی💙🔥🔥🏆🔥🔥💙
  • ناشناس IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    خداییش حال ادم بد میشه تا یه بازی تموم بشه ۹۰ دقیقه استرس باخت تیم و داریم نتیجه خیلی مهمه ولی فوتبال بازی کردن ام مهمه با ضد فوتبال و چرک بازی کردن نمیشه اونم تیمی مثل استقلال الان حالا گیریم پرسپولیس خوب شرایطش فرق داشت دفاع کردیم ولی جلوی استقلال خوزستان چی جلوی هوادار چی آخه توجیه تا کی آیا بازم خطیر مقصره که تیم نمیتونه یه حمله کنه خودت خجالت نمی‌کشی تمام هواداران وصداو سیما و تمام کارشناسان از نحوه بازی بد میگن والا پیشکسوتان اگه حمایت میکنن بخاطر حرفهای بعدش هست برای استقلال ننگه بخواد جلوی تیمهای معمولی صددرصددفاع کنه جوری که بازیکن حریف که نای راه رفتن نداره میاد میگه ما صددرصد به استقلال ۸۹ دقیقه فشار آوردیم
  • Esteghlal Fan IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    یه مطلبی به ذهنم رسید که خیلی نکته ی مهمیه ... دوستان این اولین سال حضور آقا جواد در استقلاله، برخی ها از ایشون یه طوری انتقاد میکنن که آدم فک میکنه ایشون چندین ساله که مربی استقلاله پس منطقي باشید در اولین سال حضورش به احتمال زیاد قهرمان لیگ خواهد شد و این خیلی خوبه. خوشحالم از حضور ارزشمند نکونام و مطمئنم که استقلال سال به سال بهترین از این خواهد شد و قهرمانی آسیا و سه گانه هم در صورت تمدید قراداد و جذب بازیکنان تاپ دور از دسترس نخواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی