نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
رودی ژستد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال ۲ سال قبل با مساوی مقابل پرسپولیس مسیر قهرمانی خودش در لیگ برتر را هموار کرد.

استقلال و پرسپولیس ۲۶ اسفند سال ۱۴۰۰ بازی برگشت خودشان در لیگ بیست‌ویکم را برگزار کردند و همان مسابقه نقش مهمی در قهرمانی آبی‌پوشان ایفا کرد.

پرسپولیسی‌ها توسط علی نعمتی به گل رسیدند و بسیار امیدوار بودند تا به واسطه پیروزی بر استقلال برای ششمین سال متوالی قهرمان لیگ برتر شوند اما رودی ژستد بازیکن اروپایی استقلال با گلی که به ثمر رساند، تمام آرزوهای قرمزپوشان را نقش بر آب کرد. مسابقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و در نهایت استقلال بدون شکست قهرمان لیگ بیست‌ویکم شد.

در پایان همان دیدار بود که یحیی گل‌محمدی سرمربی وقت پرسپولیس به‌شدت با سیدمهدی سیدعلی داور بازی و از داوران مطرح لیگ برتری درگیری لفظی پیدا کرد و کار به جایی رسید که کمیته انضباطی در بهار سال ۱۴۰۱ حکم به محرومیت یحیی داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • محمود IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    چندتا بازی تیم حکومتی که میگن اینجوری است تو بازی های جهان چقدر جریمه اینجا
  • رضایاک IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    کدام محرومیت!!؟؟
    • ❤️دختر پرسپولیسی ❤️ IR ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      همون محرومیتی که درحق پرسپولیس ظلم شدویحیی روعصبانی کردونتونست خودشوکنترل کنه وبه سمت داوررفت من هنوزیادمه فک میکنم دیروزبوده امپراطورهمیشه آدم صبوروساکتی بوده ببین چیکارکرده اون داورکه یحیی اینقدعصبانی بشه،ازاین حرکتت خیلی خوشم اومددمت گرم که همیشه بااآرامش بودی وبه تیم آرامش میدادی، امپراطورممنونم بخاطرکارایی که براپرسپولیس وهواداراش کردی که درحقشون ظلم نشه هیچوقت فراموشت نمیکنم بهترین سرمربی تاریخ پرسپولیس🥺🥺🙏😔

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی