نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
واکنش متفاوت اوسمار به صحنه مشکوک به پنالتی برای پرسپولیس؛ امشب خیلی ناراحت هستم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اوسمار ویرا می‌گوید پرسپولیس باید موقعیت‌های بیشتری را برای گلزنی به استقلال خلق می‌کرد.

 اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس، در نشست خبری پس از بازی مقابل استقلال عنوان کرد: شب همگی به‌خیر. می‌خواهم به نمایش زیبایی که هواداران در ورزشگاه ایجاد کردند تبریک بگویم. مخصوصا هواداران تیم ما که تمام سعی خود را کردیم برنده شویم اما متاسفانه نشد.

اوسمار ادامه داد: همه دیدند که ما تمام سعی‌مان را کردیم تا در زمین حریف با حمله کردن و پاس‌کاری نتیجه مدنظر را بگیریم. تیمی که در کل لیگ با همین روش بازی کرده و به نتایجی که خواسته رسیده. متاسفانه امروز ناراحتم که نتوانستیم موقعیت‌های بیشتری را به وجود بیاوریم. خیلی بازی از لیگ مانده و تا آخرش می‌جنگیم تا به هدفی که می‌خواهیم برسیم.

او در مورد نیمه اول بازی گفت: در ابتدای نیمه اول یک مقدار فشار بود چند توپ بلند فرستادیم  اگرچه این روش بازی ما نیست. بعدش توانستیم بازی را روی زمین بیاوریم و با پاسکاری بازی را کنترل کردیم اما توپ‌های ما در محوطه جریمه حریف آنطور که می‌خواستیم به ثمر نرسید. بازیکنان ما خیلی کارشان را روی توپ‌های هوایی خوب انجام دادند.

می دانستید استقلال می‌خواهد از فضای پشت دانیال اسماعیلی فر استفاده کند؟
اوسمار در این خصوص پاسخ داد: ممنون بابت دید خوب شما نسبت به بازی، دقیقا چنین اتفاقی افتاد. با در همان ۱۵ دقیقه اول دیدید از جایی که ماشاریپوف بود، اورلود می‌کردند تا از فضای پشت دانیال وارد شوند. یک قسمت بازی که داور وارد زمین شد با بچه ها صحبت کردیم که به دانیال کمک کنند تا از این کار جلوگیری کنند.

از داوری رضایت داشتید؟
اوسمار بار دیگر از اظهار نظر در مورد داوری خودداری کرد و گفت: در مورد داوری زیاد صحبت نمی‌کنم و متخصصان در باشگاه و در رسانه ها هستند که صحبت کنند. نمی‌توانیم بگوییم که پنالتی بوده یا نه یا هر چیز دیگری، بهتر است که کارشناسان در این مورد صحبت کنند.

جذب مهاجم خارجی به کجا رسید؟
این یک سوال تکراری از اوسمار در نشست‌های خبری است و او عنوان کرد: همانطور که قبل از بازی گفتم، تمام تمرکز ما این هفته روی دربی بود و از فردا شروع میکنیم که بازیکنان ازاد در سطح فوتبال را ببینیم که شرایطی که ما می‌خواهیم را داشته باشد. فقط نمی‌خواهیم که یک بازیکن بگیریم که بگوییم بازیکن خریده‌ایم، می‌خواهیم بازیکنی بگیریم که به تیم کمک کند.

به تساوی رضایت داشتید یا استقلال از شکست فرار کرد؟
اوسمار آخرین سوال کنفرانس اینطور جواب داد: ما مثل تماشاگران از تساوی رضایت نداریم چون بهترین فرصت بود که به حریفمان نزدیک شویم. فکر میکنم در ۲۰ دقیقه آخر تلاشمان را کردیم که چند ضربه داشتیم و آن خطایی که پشت ۱۸ قدم داشتیم. تا آخرین لحظه حمله کردیم تا به آن نتیجه‌ای که می‌خواستیم برسیم.

بیشتر بخوانید: عکس| پیام ویژه گولسیانی برای هواداران پرسپولیس قبل از دربی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • آریا US ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    باز هم داوری به سود کیستقلال بود!!!
  • ق ر IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    اگر ده برخورد دیگه در محوطه جریمه استقلال پیش می‌آمد کارشناسان حامی افشاریان میگفتن صحنه سازی بود بلاخره خطیر فدراسیونی و جنگ زرگری اونم با نکونام پایان نداره
  • م IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    مربی‌خوبیه
  • اشکان IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    چقدر این اوسمار حرفه ای با شخصیت به دور از حاشیه کار خودش انجام میده
  • رضا PE ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    بنظرم اینها حرفهای الکی دو تیم نیت شون تساوی بود. افشین پیروانی که به خون استقلالی ها تشنه بود آخر بازی با نکونام بگو بخند میکرد!!! شاید هم جو خشن تماشاچی ها باعث شد دو تیم بخان تساوی کنن. هر چی بود بدترین بازی فوتبالی بود که می‌شد دید.
  • مافیای سرخ IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    کل ارکان مملکت در خدمتت باشن و یه چوب هم باشی میتونی این تیم روقهرمان کنی فقط ای کاش عیار همین برانکو رو تو تیمهای دیگه نلاحظه میکرد تا حساب کار دستش بیاد اوسمار
    • Arash IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      آدم حیرون میمونه ازین حجم بلاهت شما خودت از خودت سوال کن در حال حاضر از وزارت ورزش تا نیمکت ها و سرمربی های لیگ چند درصد کاجی هستن؟! #مافیای_آبی
  • سوسمار IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    آقای سوسمار چه مربی خوبیه😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی