نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
کارلتو بباز نیست؛ کامبک باورنکردنی رئال در برنابئو/ فینال تمام‌آلمانی این مرتبه شکل نگرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئال‌مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل بایرن‌مونیخ در دقایق پایانی باخت را تبدیل به برد کرد و راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد.

ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید میزبان دومین دیدار از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود، نبردی بین رئال‌مادرید و بایرن‌مونیخ که کهکشانی‌ها ۲-۱ بردند و راهی فینال شدند.

در نیمه نخست بهترین فرصت را وینیسیوس خلق کرد که ضربه‌اش به تیر دروازه بایرن خورد و در مرحله دوم هم مانوئل نویر آن را مهار کرد. بایرن هم فرصت‌های خوبی داشت که اولی ضربه سرژ گنبری بود که در فرصت تقریباً تک‌به‌تک بیرون رفت و دومی شوت هری کین که توسط آندری لونین مهار شد. در نهایت این نیمه بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم هم هردو تیم تلاش کردند ضمن حفظ دروازه، به حریف هم ضربه بزنند. در دقیقه ۵۹ ضربه ایستگاهی تماشایی رودریگو را مانوئل نویر با یک‌دست به زیبایی مهار کرد. یک دقیقه بعد کاپیتان بایرن مقابل وینیسیوس هنرنمایی کرد و شوت این بازیکن از فاصله نزدیک را به کرنر فرستاد. در دقیقه ۶۸ آلفونسو دیویس با پای راست شوتی تماشایی زد و همه را غافلگیر کرد، چرا که این شوت دروازه میزبان را فرو ریخت.

کارلتو بباز نیست؛ کامبک باورنکردنی رئال در برنابئو/ فینال تمام‌آلمانی این مرتبه شکل نگرفت

دقیقه ۷۱ رئال به گل تساوی رسید، اما خطای ناچو روی یاشوا کیمیش با استفاده از VAR اعلام شد. دقیقه ۷۶ هری کین می‌توانست خیال بایرنی‌ها را راحت کند، اما ضربه او به تور کنار دروازه برخورد کرد. دقیقه ۸۸ مانوئل نویر که شب خوبی داشت اشتباه بدی مرتکب شد و شوت وینیسوس را ناقص مهار کرد تا خوسلو در برگشت گل تساوی را بزند. در دقیقه ۹۰ باز هم وینسیوس ساخت و خوسلو نواخت که این گل آفساید اعلام شد. با این حال VAR مشخص کرد که این گل سالم است. در واپسین ثانیه‌های بازی هم کمک‌داور به طرز مشکوکی آفساید بازیکن بایرن را اعلام کرد و پیش از گلی که ماتایس دی‌لیخت زد، بازی را متوقف کرده بود تا اجازه ثبت گل را به مهمانی آلمانی ندهد.

در نهایت رئال‌مادرید به فینال رسید تا این شانس را داشته باشد یک قهرمانی دیگر به ۱۴ قهرمانی قبلی‌اش اضافه کند.

فینال این فصل لیگ قهرمانان اروپا ۱۲ خرداد در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • فرامرز IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
    فکر کنم آلمان هم یک فرهاد کاظمی داشته باشه که بعد از باخت از خجالت نویر بیرون بیاد؟ یاد اشتباه های بزرگ نویر دردو جام جهانی 2018 و 2022 هم بیفته و نویر رو با خاک یکسان کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی