نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
عکس| آقای خاص در ریاض!/ حضور مورینیو در کینگدام آرنا برای مبارزه دو اسطوره
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورینیو درست چند ساعت پس از حضور در فینال جام حذفی مصر به ریاض رفت تا شاهد مسابقه بوکس جاشوا و فرانسیس انگانو باشد.

ژوزه مورینیو برای تماشای نبرد آنتونی جاشوا و فرانسیس انگانو در کینگدام آرنا حضور یافت و مورد تشویق هواداران قرار گرفت. سرمربی پرتغالی پس از اخراج بدون تشریفات از رم، با پرواز به خاورمیانه از اوقات فراغت خود به بهترین نحو استفاده می‌کند. آنتونی جاشوا در راند دوم مسابقه فرانسیس انگانو را به طرز بی‌رحمانه‌ای ناک‌اوت کرد.

مورینیو چند ساعت قبل از مسابقه بوکس، در فینال جام حذفی مصر در ورزشگاه الاول حاضر شد و در حالی که جام در دست داشت در کنار اسطوره‌های فوتبال رونالدو نازاریو و فرانچسکو توتی از تونل خارج شد و مورد تشویق بلند تماشاگران قرار گرفت. هر سه نفر با بازیکنان الزمالک و الاهلی دست دادند و به سمت جایگاه خود در بخش VIP رفتند. الاهلی در نهایت با نتیجه ۲-۰ پیروز میدان شد.

مورینیو پیشنهادی برای انتقال به لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی داشت اما به خاطر احترام به قراردادش با رم این فرصت را رد کرد. حتی پس از اخراجش نیز الشباب به سراغش رفت اما مربی یک بار دیگر آنها را پس زد زیرا ظاهراً قصد دارد فعلاً در اروپا بماند.

بیشتر بخوانید:

عکس| آقای خاص در ریاض!/ حضور مورینیو در کینگدام آرنا برای مبارزه دو اسطوره

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی