نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
۲ |
۱
چرا آلونسو بایرن مونیخ را به لیورپول ترجیح می‌دهد؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

روزنامه‌های آلمانی ادعا کرده‌اند که ژابی آلونسو بیشتر تمایل به پیوستن به بایرن‌مونیخ داد و احتمالا پیشنهاد لیورپول را رد می‌کند.

ژابی آلونسو پس از یک فصل بسیار موفق در بایرلورکوزن که آنها را با ۱۰ امتیاز اختلاف صدرنشین بوندس‌لیگا کرده، پرطرفدارترین مربی فوتبال جهان شده است. لیورپول برای جایگزین کردن کلوپ در پایان فصل به دنبال جذب این مربی اسپانیایی است اما گزارش‌ها از آلمان حاکی از آن است که بایرن‌مونیخ پیش‌قدم شده و مذاکره با این سرمربی ۴۲ ساله را آغاز کرده است.

اسکای اسپورت آلمان گزارش می‌دهد که بایرن مونیخ سیگنال مثبتی از این مربی دریافت کرده و به نظر می‌رسد که او بایرن مونیخ را به لیورپول ترجیح می‌دهد. به گزارش فلوریان پلتنبرگ، گزارشگر اسکای و کارشناس نقل و انتقالات، آلونسو احساس می‌کند که ادامه دادن به دوران موفقیت‌آمیز کلوپ در آنفیلد بسیار پرریسک است.

کلوپ در طول ۹ سال حضورش در لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان، لیگ برتر، جام حذفی، دو جام لیگ و جام باشگاه‌های جهان شده و نیمه قرمز مرسی‌ساید عاشق اوست. پذیرفتن جایگاه او به مراتب سخت‌تر از کار در بایرن‌مونیخ است، زیرا فصل آنها اساساً به بازی سه‌شنبه شب با لاتزیو در لیگ قهرمانان اروپا بستگی دارد. بایرن که در بازی رفت با نتیجه ۱-۰ از تیم ایتالیایی عقب افتاد، باید برای زنده نگه داشتن امیدهای قهرمانی هرچه در توان دارد را نشان بدهد.

به نظر می‌رسد لورکوزن به سلطه‌گری ۱۱ ساله بایرن‌مونیخ در بوندس‌لیگا پایان می‌دهد و با هدایت آلونسو موفق شود اولین قهرمانی در لیگ را به دست آورد. آلونسو پس از جدایی از رئال مادرید به عنوان بازیکن در بایرن بازی کرده بود و سیگنال مثبتی برای پیوستن به این باشگاه در تابستان نشان داده است.

آلونسو تا ۲۰۲۶ با لورکوزن قرارداد دارد، و انتظار می‌رود که خروج او بین ۱۳ تا ۲۱ میلیون پوند برای پرافتخارترین باشگاه آلمان هزینه داشته باشد. هزینه نهایی بستگی به این دارد که آنها در این فصل چه تعداد جام به دست می‌آورند.

لیورپول به شدت مشتاق است تا او را جانشین توخل کند و این خبر ضربه بزرگی برای مرسی‌سایدرها خواهد بود. لیورپول در ژانویه اعلام کرد که کلوپ تصمیم دارد در پایان فصل این باشگاه را ترک کند و آلونسو از آن زمان به بعد به عنوان محبوب‌ترین کاندیدا معرفی شد.

آلونسو به عنوان یک ستاره در آنفیلد در سال ۲۰۰۵ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و همیشه رابطه نزدیکی با هواداران این باشگاه داشته است. کلوپ اخیراً از آلونسو تمجید کرد و گفت: «کار ژابی فوق‌العاده است. دایناسورهایی مانند آنچلوتی، مورینیو، گواردیولا و من تا ۲۰ سال دیگر مربیگری نخواهیم کرد، اما نسل بعدی اینجاست و من می‌گویم ژابی واقعا برجسته است. او بازیکنی در سطح جهانی بود، الان هم به عنوان مربی در چنین سطحی قرار دارد، و تیمی که او راه‌اندازی کرده استثنایی است. نه فقط از نظر امتیازها، بلکه از نظر نحوه بازی.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرامرز IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    ژابی آلونسو پنج سال بازیکن لیورپول بود نه ۹ سال یعنی از 2004 تا 2009 و در طول عضویتش در لیورپول هرگز لیگ برتر را نبرد تنها در فصل 09-2008 با درخشش فرناندو تورس به مقام دوم رسید در واقع لیورپول بعد از سی سال با رهبری یورگن کلوپ در فصل 20-2019 قهرمان لیگ برتر گردید
    • نیک GB ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      اون بخش از مطلب در مورد کلوپ هست نه آلونسو. کلوپ در طول 9 سال حضورش در لیورپول به چنین عناوینی رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی