نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
۳ |
۱
پاسخ علی دایی به شایعات سنگین تبانی ایران و قطر
منبع: تابناک
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی دایی به شایعه تبانی چند بازیکن ایران مقابل قطر واکنش نشان داد.

علی دایی پیشکسوت باشگاه ایران در واکنش به شایعات سنگین و غیرقابل باور تبانی چند بازیکن ایران و دریافت رشوه از قطر برای کم‌کاری در دیدار ایران و قطر اظهار داشت: من فقط در شبکه‌های اجتماعی با این موضوع مواجه شدم و از اظهار نظر خودداری می‌کنم. وقوع چنین فعلی از بازیکنان تراز اول و بین‌المللی فوتبال ایران را خیلی بعید می‌دانم. برای من به شخصه این موضوع باورنکردنی است و نمی‌توانم قبول و باور کنم ورزشکار باغیرت ایرانی و وقوع چنین اتفاقی را!؟ برخی نمی‌توانند از روی ناراحتی و خشم از باخت، بروند هر شایعه‌ای دل‌شان خواست راه بیندازند تا انتقام بگیرند و عصبانیت خودشان را خالی کنند.

بیشتر بخوانید: علی دایی: کیروش را دوست دارم، اما کمک خاصی به فوتبال ما نکرد/ چرا فقط یقه قلعه‌نویی را می‌گیرند و کسی تاج را بازخواست نمی‌کند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ع ق QA ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    وجود دو باند زرد و آبی فدراسیون و بازیهای بی برنامه و سفر اخیر گروبان کنی خیلی مشکوک هست
  • حسام DE ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    توی این مملکت اونچان حجم انباشتی از توهم خودبزرگی وجود داره که علی رغم همه ی قابلیت های یک تیم برای پیدا کردن راهی برای عدم پذیرش شکست ( که ویژگی بزرگان است) با فرار رو به جلو به هر اقدام حقیرانه ای دست به خود زنی میزنن ......!! برای بزرگی کردن باید به بزرگی دیگران احترام بذاری وگرنه باز هم بارها و بارها باید رنج تحقیر رو بپذیری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی