نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
نگاهی به آمار گلرهای ذخیره بیرانوند/ رفیعی منجی پرسپولیس می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در حالی باید مقابل ذوب آهن قرار بگیرد که این تیم علیرضا بیرانوند را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

پرسپولیس عصر امروز و از هفته هجدهم لیگ برتر باید به مصاف ذوب آهن اصفهان برود. سرخپوشان در حالی در این بازی حضور پیدا می کنند که علیرضا بیرانوند را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و قرار است امیر رفیعی برای اولین بار درون دروازه تیم اوسمار قرار بگیرد.

سرخپوشان در سال‌های اخیر ثبات نسبتا خوبی درون دروازه خود داشته‌اند و به جز گلر شماره یک، حتی در خصوص دروازه‌بان دوم هم کمترین تغییر را داشته‌اند. بوژیدار رادوشویچ و احمد گوهری در سال‌های اخیر ذخیره‌های علیرضا بیرانوند بودند که دروازه‌بان کروات ۲۳ بازی و گوهری تنها یک بازی به جای بیرانوند داشته‌اند.

رادوشویچ در ۲۳ بازی که انجام داده ۱۲ گل خورده و گوهری هم فصل قبل پس از اخراج بیرانوند مقابل آلومینیوم اراک، در بازی با صنعت‌نفت آبادان به میدان رفت که بازی با برتری ۲ بر یک سرخ‌پوشان تمام شد. بیرانوند قبلا هم یک‌بار در لیگ شانزدهم بازی با ذوب‌آهن در اصفهان را از دست داده بود که پرسپولیس در حضور رادوشویچ با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

امیررضا رفیعی جوان حالا سومین دروازه‌بان ذخیره بیرانوند در پرسپولیس محسوب می‌شود و در بازی با ذوب‌آهن قرار است از دروازه سرخ‌ها حراست کند. ماموریتی که موفقیت یا عدم موفقیت در آن می‌تواند نقش مهمی در آینده این دروازه‌بان جوان ایفا کند.

بیشتر بخوانید: آمار پرسپولیس بدون بیرانوند/ سرخ‌ها نگران غیبت سنگربان اول تیم ملی باشند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی