واکنش استقلال به اعتراض سپاهانی‌ها؛ همه به چشم دیدند دقایق ابتدایی بازی چه اتفاقی افتاد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به بیانیه سپاهان واکنش نشان داد.

پس از پایان دیدار دو تیم استقلال و سپاهان، باشگاه اصفهانی با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به داوری این مسابقه اعتراض کرد. اصفهانی‌ها تصاویری از لحظه برخورد ایمان سلیمی و شهریار مغانلو منتشر کرده و نوشتند که مدافع آبی‌ها باید توسط داور بازی جریمه می‌شد.

حالا نیز باشگاه استقلال در اقدامی متقابل اطلاعیه‌ای را با عنوان "واکنش باشگاه استقلال به رفتار عجیب باشگاه سپاهان" منتشر کرده و نوشته است:

در پی پیروزی با ارزش استقلال مقابل سپاهان، باشگاه سپاهان در شرایطی که همگان شاهد برتری بی چون و چرای آبی‌پوشان بودند، با انتشار تصاویری از برخورد نه چندان جدی دو بازیکن استقلال و سپاهان مدعی شد داور یک کارت زرد را نادیده گرفته است! رسانه رسمی باشگاه استقلال به همین دلیل لازم می‌داند ضمن قدردانی از بازیکنان و مربیان استقلال، اشاره‌ای به پشت پرده این قبیل رفتارها داشته باشد.

باشگاه سپاهان در حالی با انتشار دو تصویر که صحت آنها و ارتباط شان به هم قابل اثبات نیست مدعی شده داور باید به ایمان سلیمی بابت برخورد با شهریار مغانلو اخطار نشان می‌داد که فیلم و عکس‌های به جا مانده از بازی رفت استقلال و سپاهان که در هفته سوم نیم فصل اول به میزبانی اصفهان برگزار شد، به یادمان می‌آورد پنالتی اعلام شده به سود سپاهان در آن بازی، نادرست بوده و قبل از برخورد توپ با دست ایمان سلیمی، روی مدافع استقلال خطا شده بود.

همین امروز هم مردم و کارشناسان به چشم دیدند دقایق ابتدایی بازی، خطای مدافع سپاهان روی گوستاوو بلانکو در چند قدمی دروازه می‌توانست یک پنالتی به سود استقلال باشد که این پنالتی هم پیش چشم هواداران استقلال و در خانه خودمان سوخت.

جالب اینجاست که همچنان بیانیه‌نویسی و تحت فشار گذاشتن داوران از طریق انتشار عکس و فیلم و متن در جریان بازی و بلافاصله بعد از پایان بازی‌ها ادامه دارد و این وسط تنها باشگاه استقلال مواخذه و محاکمه می‌شود.

باشگاه استقلال ضمن خسته نباشید به عوامل برگزاری بازی‌های لیگ برتر تقاضا دارد در این هفته‌های حساس نظارت بیشتری روی رفتارهای خارج از زمین برخی باشگاه‌ها صورت بگیرد تا این تصور برای سایر تیم‌ها پیش نیاید که می‌توان با بیانیه و ... داوران را تحت فشار گذاشت و یا برای داوران بازی‌های بعدی ذهنیت ایجاد کرد.

باشگاه استقلال همچنین از هواداران فهیم مجموعه آبی که به رغم سرمای هوا، با حضور در ورزشگاه آزادی از تیم محبوب خود حمایت کردند، کمال تشکر را دارد و این پیروزی با ارزش را به کادرفنی استقلال، بازیکنان، تمامی عوامل تیم و باشگاه و البته به هواداران استقلال تبریک می‌گوید.

بیشتر بخوانید: عکس| مصدومیت دلخراش مغانلو با لگد بازیکن استقلال/ این خطا اخراج داشت؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مظلوم همچون استقلال IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    والله تا همین الان هم هیچ برنامه فوتبالی جرات نکرده گل ملوان رو به استقلال نشون بده فقط میگن نه آفساید نبوده و گل درسته ، باشه گل درسته اما چرا جرات نشان دادنش رو ندارید آقای میثاقی آقای شبکه ورزش آقای شبکه ...........
  • سپاهان افتخار ایران IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    تابلوعه میخوان کیسه قهرمان بشه، این خطا قرمز داشت
  • سعید IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    سلام بعضی از مربیان مثل آقای نکونام که با انجام کارهای شلوغ بازی و سروصدا و تحت فشار گذاشتن داورها وحتی کادر و مدیرعامل خوشان ... فقط باعث شدیدشدن جو واعصاب خوردی میشه، مدشدن این کارها اصلا در شأن یه تیم نیست یکی باید جلوی اینکارهاشو بگیره متشکر
  • محمدفریدی IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    تورو خدا جمع کنید این بیانیه نویسی هارو . فوتبال برد و باخت داره بخاطر همین لذت بخشی. رو میاره مدیران هر باشگاهی که نتیجه نمیگیرند فورا بیانیه میدن و مقصر تیم برنده رو خطاب قرار میدن. اگه واقعا معرفت و باشرف هستید موقعی که هرباشگاهی برد مدیران همون باشگاه بعد اتمام بازی بیانیه بدن. تیمی که باخته داور رو نشانه میگیرند و خودشونو تبرئه میکنن. من خودم پرسپولیسی هستم ولی فوتبال برد و باخت داره هر تیمی ببره یا ببازه باید جنبه اش رو هم بعد بازی داشته باشه . به جای پیشرفت فوتبال به مانند بقیه کشورها ، مدیران باشگاه فقط بلدن بیانیه بدن. بلایی سر فوتبال ایران آورده اند که حتی مقام اوردون هم نتونستن بگیرن قهرمانی پیشکش جز ۴تیم آسیا هم نشدیم . فقط بخاطر این بیانیه های بی جا.
  • پرزین بختیاری IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    فوتبال بدون « بابا» چه فوتبال پاکی شده. چوبله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی