توضیح دوباره مسی درباره اتفاق جنجالی؛ با سیاست کاری ندارم/ این اخبار نادرست است!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

لیونل مسی در مورد غیبتش در بازی دوستانه با هنگ‌کنگ توضیح داد و گفت که تمام حرف‌های پیش آمده نادرست هستند و او تنها به دلیل التهاب در بدنش قادر به بازی نبود.

لیونل مسی بار دیگر سعی کرد عدم حضورش در بازی دوستانه در هنگ‌کنگ را توضیح دهد. دولت هنگ‌کنگ از غیبت مسی در بازی بین اینترمیامی و تیم هنگ‌کنگ در اوایل ماه جاری بسیار عصبانی شد و خواستار توضیح از سازمان‌دهندگان این مسابقه شد. سرمربی تیم تاتا مارتینو ادعا کرد که این بازیکن ۳۶ ساله به دلیل مصدومیت مداوم قادر به بازی نبود، اما وقتی سه روز بعد مقابل ویسل کوبه در ژاپن به میدان رفت وضعیت بیشتر تشدید شد.

مسی در یک پیام ویدئویی که در وب‌سایت شبکه چینی Weibo منتشر شد، گفت: «من چیزهای زیادی درباره اتفاقات بعد از بازی با هنگ‌کنگ خواندم و شنیدم. به همین دلیل می‌خواستم این ویدیو را بسازم تا دلایلم را توضیح بدهم و از خواندن گزارش‌های نادرست جلوگیری کنم. همانطور که همه می‌دانند من همیشه می‌خواهم بازی کنم. می‌خواهم در هر مسابقه بازی کنم. شنیده‌ام که به خاطر سیاست و خیلی چیزهای دیگر که هیچ ربطی به این موضوع ندارد در بازی با هنگ‌کنگ بازی نکردم. اگر اینطور بود اصلا به ژاپن یا چین سفر نمی‌کردم. من همیشه رابطه بسیار نزدیکی با چین داشتم. کارهای زیادی با چین انجام داده‌ام، مانند مصاحبه، بازی (دوستانه)، رویدادها و بازی‌ها در تیم بارسلونا و تیم ملی آرژانتین. همانطور که در کنفرانس مطبوعاتی گفتم: التهاب مجرای ادراری داشتم و نمی‌توانستم بازی کنم. در بازی اولی که در عربستان انجام دادم آن را حس کردم و در بازی دوم (در عربستان) سعی کردم بازی کنم اما حالم بدتر شد. روز قبل از بازی سعی کردم در جلسه تمرینی شرکت کنم تا در کنار همه افراد باشم. هر کاری که می‌توانستم انجام دادم و با همه بچه‌ها در کلینیک شرکت کردم، اما صادقانه بگویم نمی‌توانستم بازی کنم زیرا احساس ناراحتی می‌کردم. پس از گذشت چند روز احساس کردم کمی بهترم و به همین دلیل در بازی دوستانه ژاپن کمی بازی کردم تا از نظر بدنی به پیشرفت خود ادامه دهم و برای آنچه در آینده برای من پیش می‌آید آماده شوم. مجبور شدم بازی کنم تا کمی به ریتم برگردم. قبلاً این‌ها را گفته بودم اما احساس کردم مهم است دوباره این توضیحات را تکرار کنم. برای مردم چین عشق می‌فرستم، امیدوارم به زودی دوباره همدیگر را ببینیم.»

مارتینو پیش از این گفته بود که توافق برای بازی ۳۰ دقیقه‌ای مسی در برابر ویسل کوبه پس از تمرین شب قبل از بازی صورت گرفت. او گفت: «بعد از تمرین عصر سه‌شنبه، مسی گفت که احساس خوبی دارد و قبول کردیم که ۳۰ دقیقه بازی کند.»

اینترمیامی فصل MLS خود را روز چهارشنبه مقابل رئال سالت لیک آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی