نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
سیلوستر استالونه
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیلوستر استالونه که به راکی مشهور است، برای کاهش وزن و رسیدن به فرم ایده‌آل روزانه ۲۵ فنجان قهوه می‌نوشید که این کار به شدت بر حافظه او تاثیر منفی گذاشته بود.

سیلوستر استالونه اسطوره فیلم‌های اکشن، همچنان در ۷۷ سالگی به لطف فعالیت در باشگاه و رژیم غذایی متناسب با نیازهایش، فرم بی عیب و نقص خود را حفظ کرده است. با این حال، زمان‌هایی هم بود که کنترلی بر رژیم غذایی خود نداشت و عواقب آن را پرداخت.

استالونه در دهه ۸۰ به لطف دو قسمت موفق «راکی» به اوج شهرت رسیده بود و در حال ساخت قسمت سوم بود که در سال ۱۹۸۲ اکران شد. او در حین آماده شدن برای فیلم به دلیل رژیم سخت و عجیبی که داشت دچار مشکلات مغزی شد.

چرا استالونه سلامتی خود را به خطر انداخت؟

راکی در مصاحبه‌ای با وال استریت ژورنال  در مورد برخی از عادات خطرناک خود صحبت کرد: «وقتی که فیلم راکی ۳ را ضبط می‌کردیم حدود ۲۵ فنجان قهوه در روز می‌نوشیدم. صبحانه من شاید دو عدد کوچک کوکی‌ جو دوسر و برنج قهوه‌ای بود و ۱۰ فنجان قهوه، زیرا می‌خواستم چربی بدنم را تا ۲.۸ درصد کاهش دهم.» اگرچه او به هدف خود رسید و ۱۳ کیلو وزن کم کرد، اما به شدت برایش گران تمام شد و حافظه‌اش دچار مشکلات زیادی شد. «شماره تلفن خودم را فراموش می‌کردم. فقط ماهی تن می‌خوردم. حافظه‌ام خاموش شده بود، کاملا از بین رفته بود.»

استالونه با گذشت زمان بدن مشخص و عضلانی خود را حفظ کرده است. اما این مشکلات باعث شد که پس از راکی ۳ این رژیم را متوقف کند و رژیم غذایی سالم و متعادلی را در پیش بگیرد.

بیشتر بخوانید:

سیلوستر استالونه

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی