نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پاسخ رسمی باشگاه پرسپولیس به پیشنهاد خارجی بیرانوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس حتی با پیشنهادهای خوب مالی حاضر به از دست دادن بازیکن ارزشمند خود نیست و بیرانوند هم با توجه به شرایط حساس تیم قصد ترک سرخپوشان را ندارد.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: درخشش علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه سرخپوشان ایران و تیم ملی فوتبال کشورمان، او را مورد توجه باشگاه‌های خارجی قرار داده است. این امر باعث شد تا پیشنهادهای خوبی برای به خدمت گرفتن وی مطرح شود.

باشگاه آدنا اسپور ترکیه یکی از باشگاه‌هایی بود که برای این انتقال پا پیش گذاشت و به تازگی پیشنهاد جدی را برای جذب بیرانوند به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با بیرانوند اصرار به ادامه همکاری و تاکید داشت پرسپولیس در شرایط فعلی به او نیاز دارد. دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی نیز با توجه به وضعیت حساس پرسپولیس، بازی‌های مهم نیم فصل دوم و حساسیت پستی که در آن حضور دارد، تصمیم گرفت پیشنهاد باشگاه ترکیه‌ای را نادیده بگیرد.

به این ترتیب، ضمن ابراز خرسندی از حضور دروازه‌بانی که بسیاری باشگاه‌ها آرزوی در اختیار داشتن چون او را دارند، پاسخ پرسپولیس و علیرضا بیرانوند به پیشنهادها در این مقطع و با توجه به خواست و علاقه هواداران، منفی است.

بی‌تردید این تصمیم بیانگر اراده‌ای است که در باشگاه و نزد تک‌تک بازیکنان برای رسیدن به اهداف ترسیم شده و تقدیم شادی و خوشحالی به هواداران وجود دارد که این هم با حمایت و تشویق همه جانبه هواداران میسر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: پاسخ بیرانوند به پیشنهاد اروپایی مشخص شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • رضا US ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    تلاش خبر ورزشی برای حفظ روحیه بیرانوند. بیرانوند تو این بازیها بدترین دروازه بان کل جام بوده به روایت آمار و امتیاز تمام سایتهای معتبر. بعد مثلا یه تیم خارجی اومده گفته اینو بدید ما؟؟ نیتشون سقوط به دسته پایین تر بوده؟؟ مسبب اصلی حذف تیم ملی بیرانوند و بعد قلعه نوعی که ترسید اینو و طارمی رو بزاره کنار
    • سکوت طلاست IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      برادر من نیازی است همیشه اظهار نظر کنی، با احترام فراوان، لطفا بس کن
    • کیسه‌کش بدبختی هستم با تشت آب یخ: IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      سیدحسین حسینی بدتر بوده که اصلا بازی نکرده. سیدحسین رو جای بیرانوند بدین آدانااسپور یه خروس قندی بگیرین!! می‌بینی چرت و پرت گفتن چه راحته. قلعه‌نوعی مثل کیروش و ویلموتس و اسکوچیچ اصلا حسینی و نیازمندو قبول نداره. اگه قبول داشت که اونا دروازه‌بان اول تیم ملی بودن. امیر عابدزاده از این دو تا بنجل الکی گرون بهتره که بیشتر بازی کرده.
    • عباس بوعذار IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      آقا رضا دقیقا با حرفت موافقم! تحریریه خبرورزشی میخواد روحیه بده بهش والا همه میدونن بیرانوند عاشق پول و مجوزه.. اگر پیشنهادی داشت امکان نداشت بمونه... اینهایی که که این مردک رو قیاسش میکنن با سید.. سید اولا از انگلیس گل خورد که با اون وضعیت سوتیهای پشت هم دفاع هیچکدومو مقصر نبود ولی این بابا از قطر سه تا خورد توی بهترین شرایط دفاعی تیم ملی که روی هر سه گلش هم مقصر بود... ضمنا توی همه گلهایی که توی این جام خورده و به هیچ تیمی نه نگفته یه جورایی مقصر بوده... بدتر از همه سید به کسی وعده 22 بهمن نداده ولی این بابا بخاطر گرفتن مجوزهاش دوست داشت با جام بیاد توی راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنه با ترابی... همین یه قضیه کفایت میکنه به موارد دیگش
  • بغض یایا در پشت فرمان IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    بیرو تو جام ملت ها به هیچ توپی نه نگفت. خسته نباشی دلاور . بهترین نسل تاریخ خخخخخخ
  • هوادار بیرو IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    بهترین. دروازه بان ایران چند تا از شما رو داشته باشه احتیاج به دشمن ندارن بسه دیگه حسادت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی