نظرسنجی

نتیجه بازی هوادار - پرسپولیس؟
کریم باقری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی سابق پرسپولیس که تا همین چند ماه قبل روی نیمکت این تیم می‌نشست، ۱۴ سال قبل پس از جدال با استقلال به‌شدت از رفتار دو بازیکن پرسپولیس عصبانی شد.

در نیمه دوم بازی استقلال و پرسپولیس که بهمن ماه سال ۱۳۸۸ برگزار می‌شد، علیرضا حقیقی و شیث رضایی یک صحنه ناگهان با یکدیگر درگیر شدند و از الفاظ نامناسبی استفاده کردند که کریم باقری به عنوان کاپیتان پرسپولیسی‌ها همان‌جا برخورد کرد و از قرار معلوم در داخل رختکن هم با این دو بازیکن برخورد قاطعی انجام داد و علی دایی نیز به عنوان سرمربی تیم آن‌ها را توبیخ کرد.

باقری در گفت‌وگو با خبرورزشی که هفدهم بهمن سال ۸۸ منتشر شد، پیرامون آن ماجرا که در زمان خودش سر و صدای بسیار زیادی راه انداخت، گفت: رضایی و حقیقی مدعی بودند که می‌خواستند به همدیگر شوک بدهند و از قبل هماهنگ کرده بودند ولی اصلا چنین چیزی نبود. مردم کاملا آگاه هستند و همه‌چیز را می‌فهمند. من در برنامه ۹۰ هم گفتم اگر از این به بعد خواستند به همدیگر شوک بدهند قبلش ما را در جریان بگذارند. کار این دو نفر در بازی با استقلال اصلا خوب و درست نبود. البته هرچه بود در رختکن جمع شد و آقای دایی هم به عنوان سرمربی تیم با آن‌ها برخورد کرد.

باقری در واکنش به این مسئله که علیرضا حقیقی و شیث رضایی بابت این رفتار از او ناراحت شده‌اند نیز به خبرورزشی گفت: اصلا برایم مهم نیست که این دو نفر از من ناراحت شده باشند!

خبرورزشی‌گردی| کریم باقری: ناراحتی شیث و حقیقی اصلا برایم مهم نیست/ خواستند به همدیگر شوک بدهند، قبلش ما را هم در جریان بگذارند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی هوادار - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی