نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
علیرضا بیرانوند - تیم ملی ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گرچه علیرضا بیرانوند طی ۵ مسابقه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا فقط یک کلین‌شیت داشته، اما بدیهی است که حضور او درون دروازه مایه قوت قلب تیم ملی است.

دنیای اقتصاد نوشت: چه بسا اگر دفع پنالتی بازیکن سوریه نمی‌بود، داستان تیم ملی اصلا به بازی با ژاپن نمی‌رسید. همه اینها یعنی مهم است بیرانوند در ادامه راه هم بدون مشکل خاصی از قفس توری تیم ملی محافظت کند، البته مشروط بر اینکه خودش هم بیشتر مراقب کارهایش باشد. بعد از برتری تیم ملی ایران برابر ژاپن، بیرانوند مقابل دوربین AFC همان شادی جنجالی بریدن سر را که قبلا در ایران انجام داده بود تکرار کرد که جزو ویدئوهای پربازدید این دو روز بوده است.

 بسیاری از بیننده‌های این فیلم با توجه به سختگیری کنفدراسیون فوتبال آسیا در چنین مواردی نگران هستند که مبادا بیرو با محرومیت مواجه شود؛ شبیه اتفاقی که در لیگ قهرمانان آسیا برای عیسی آل‌کثیر رخ داد و مهاجم پرسپولیس به دلیل شادی گلی که شائبه کمرنگی از باورهای نژادپرستانه داشت، با محرومیت ۶ماهه نقره‌داغ شد. کاش بیرو بیشتر مراقب باشد.

بیرانوند دیگر یک بازیکن جوان نیست. حتی اگر محرومیتی در کار نباشد - که امیدواریم نباشد - کار او از نظر اخلاقی درست نبود؛ مخصوصا که تمام ژاپنی‌ها بعد از این بازی، با احترام و خونگرمی پیروزی ایران را تبریک گفتند.

بیشتر بخوانید: پیروزی مقابل ژاپن را فراموش کنید؛ دیدار با قطر در راه است/ گاهی وقت ها شکست تیم های کوچک آسان نیست

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۶
  • farshad US ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    واقعا کار زشتی کرد. از بیرانوند بعید بود چنین کاری. بابا توروخدا یکم جنبه داشته باشید. این چه کاری بود که کردی آقای بیرانوند؟ زشته بابا
  • طبا IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    بازیکنان ما بجای این رفتارهای دوزاری بهتره برن چهارتا کلام انگلیسی یاد بگیرند تا موقع اعتراض به داور تنها یک کلمه what رو مثل طوطی تکرار نکنند !!! حالا انگار اگر داور هم حاضر به توضیح باشه اونا حالیشون میشه که چی داره میگه !!!!!
    • .. IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      اولا دری حرف بزن بازیکنان انگلیسی بلدن . دوما بازی مهمه .سوما کری خونیشون هر کیو عصبانی میکنه . به سرت بزن ایرانی ؟
    • آکی US ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      آنها حتی نمی توانند بگویند what، با این تلفظ می گویند , vhat تلفظ طارمی برای کلمه focus هست foookoos فوکووووس بعد از 4 سال شکسته انگلیسی ,سردار که از بیخ عربه تنها کسی که نسبتا انگلیسی خوب می تواند صحبت بکنه جها نبخش است.
  • ناشناس IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    ژاپنی ها با وصف اینکه شکست خورده بودند اما با ادب و احترام با برد ایران برخورد کردن بیرانوند بایدبدونه این رفتار و حرکات زشته و نشانه ی بی ادبیه
  • بابک CA ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    حتی ظرفیت بردن هم نداریم، اخه این چه حرکتی بود
  • ما رسپولیسی به دنیا اومدیم IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    دوباره این کیسه کشا دست به کار شدند برای محروم کدن بازکنای پرسپولیس. یادم نمیره وقتی رفته بودن تشویق تیم ژاپنی بر علیه پرسوپلیس در فینال آسیا.
    • Kaveh IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
      محرومیت آل کثیر توطئه خطیر و مافیای کیسه بود...الان خطیر و دار و دسته ش در حال ایمیل زدن به ای اف سی هستن
  • احمدی نژاد IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    طارمی در برابر النصر همین شادی گل رو بعد از زدن پنالتی انجام داد و اتفاقی براش نیفتاد. آب رو بریزین همونجا. بله
    • مملی IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      پپ ی ی به اون اسمت رفیق دوست داشتنی من
  • صالح IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    بیرانوند کجاش قوت قلبه؟ بازی با سوریه هم اصلا خودش پنالتی بی مورد داد و تیم رو تا آستانه حذف برد، حالا یه پنالتی گرفته شده قوت قلب؟ یه پنالتی رو نیازمند و حسینی هم بودن می گرفتن... بیرانوند اصلا صلابت گذشته رو نداره...
  • مملی IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    ای اف سی هم میدونه که اینجور آدما عقده های درونی دارند و دنبال محرومیتشون نیست میخواد که درمان بشن
  • عدالت خواه IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    ختم کلام، ایشون تعادل روحی و روانی ندارد...!!!!
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    تا پیش از بازی ژاپن دروازه‌بانی بیرانوند در این تورنمنت خوب بود و در سطح قابل قبولی بود گلی که از سوریه خوردیم پنالتی بود و گلهایی که از فلسطین و امارات خوردیم تقصیر بیرانوند نبود ولی در بازی ژاپن بیرانوند حرکت بسیار خطرناکی انجام داد و در موقعیت پرس به امید ابراهیمی پاس داد که توپ لو رفت و اگه اون فرصت خطرناک گل میشد کارمون تموم بود همچنین در نیمه اول بازی ژاپن در یک صحنه پاس عمودی بسیار خطرناکی به خط دفاعی داد که توپ با فاصله ناچیزی از کنار فوروارد ژاپن رد شد اگه این فوروارد برای توپ‌دزدی و پرس نقشه قبلی داشت قطعا این توپ رو می‌گرفت بیرانوند بسیار بازیکن خوبیه هم از نظر فنی هم از نظر اخلاقی ولی باید بدونه توی بازی نیمه‌نهایی و انشاءالله فینال از این پاسهای خطرناک نباید بده وگرنه کمر تیم رو میشکونه این تیمها تیمهای لیگ برتر ایران نیستند که فورواردش تا لنگ ظهر بخوابه بعدش شبها بره دنبال دوردور و حال و هول و قلیون‌بازی! این بازیکنایی که توی خط جلوی تیمهای درجه یک آسیا هستند همشون سرعتی و با هوشند در یک چشم به هم زدن توپدزدی می‌کنن و زهرشونو میریزن(قطر چون میزبانه مثلا درجه یکه!)
  • زنده باد ایران عزیز IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    قایدی هم همینکارو کرد، تازه رو دوش بیرانوند هم پرید. چرا فقط گیر دادید به این بنده خدا ؟؟!
    • حق IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
      دقیقا قائدی هم همینکارئ کرد. اگر برن سمت محرومیت بیرو بایداین فیلمو تا fifa هم بفرستیم تا ی استقلالی تبار هم حالش جا بیاد.
  • سپهر US ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    شاید اگه ما بیشتر با تیمهای مطرح دنیا بازی کنیم، بجای بورکینافاسو و ، بتونیم که نه تنها از نظر فنی بلکه از نظر اصول حرفه‌ای گری فوتبال هم ارتقاء پیدا کنیم
  • مهران IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    یاد حسینی تو دروازه میفتم مو به تنم سیخ میشه، وااااییی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی