نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۰
۴ |
۰
تغییر شیوه بازی تیم ملی به خاطر مهدی طارمی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال ایران مهیای بازی با ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌ها می‌شود و این در حالی است که قادر به استفاده از مهدی طارمی در ترکیب تیم ملی نیست.

احتمالا تیم ملی برای بازی با ژاپن و به بهانه غیبت مهدی طارمی با ایده جدید به میدان بیاید که این ایده بازی با یک مهاجم است. در این صورت شیوه بازی تیم ملی به ۱-۳-۲-۴ تغییر خواهد کرد و سردار آزمون تنها مهاجم ما در این بازی خواهد بود و بازیکنی که در پست ۱۰ به میدان می‌آید، سامان قدوس خواهد بود و پشت سر او هم دو هافبک دفاعی بازی خواهند کرد.

این ایده نه تنها به خاطر غیبت مهدی طارمی بلکه به خاطر قدرت تیم ملی ژاپن در فاز تهاجمی هم هست. تیم ملی در صورت بازی با دو هافبک دفاعی در جلوی خط دفاعی بهتر قادر خواهد بود، جلوی حملات ژاپنی‌ها را بگیرد و در انتقال با بازیکنان سرعتی قادر خواهد بود، دروازه تیم ژاپن را تهدید کند.

این بازی شنبه ساعت ۱۵ در دوحه برگزار می‌شود و تیم ملی در صورت پیروزی می‌تواند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات راه پیدا کند. دیدار مقابل ژاپن فرصت خوبی است که ایران انتقام ۴ سال پیش را بگیرد؛ مسابقه‌ای که ایران ۳ گل خورد و نتوانست در آسیا به روی سکو برود.

بیشتر بخوانید: ضربات پنالتی ما مهارناپذیر بودند؛ ۴ ضربه به یک سمت، اوج هنر و تجربه/ حالا ایران علاوه بر پنالتی‌گیر، پنالتی‌زن هم دارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    این کار بسیار درسته ولی قلعه‌نویی لج می‌کنه و انصاری‌فرد یا مغانلو رو میاره توی ترکیب اصلی تا مثلاً بگه من مربی هجومی هستم! بابا تیم مقابل ژاپنه! چشمی رو بذار جلوی شجاع و کنعانی تا حملات زهردار ژاپن خنثی شه!! ضمنا مهدی قایدی به درد بازی ژاپن نمیخوره چون ۹۰ درصد تکنیکش با ریزه‌کاری‌های سریعه که خود ژاپنی‌ها بدلش رو بلدند ما باید ویژگی‌های برتر خودمون رو به ژاپن تحمیل کنیم که برترین ویژگی ما قدرت بدنی بالاتر نسبت به ژاپنی‌هاست که البته قایدی این ویژگی رو نداره و از نظر بدنی مثل ژاپنی‌ها میمونه! وینگر چپ یا ترابی باید باشه یا حاج‌صفی(در اینصورت محمدی میشه دفاع چپ) من بودم با ترابی و احسان سمت چپ زمین رو میبستم ترابی با اینکه قدش بلنده و لاغره ولی هم سرعت داره هم تکنیک هم قدرت بدنی بالا و مطمئمنا کار دفاعیش از قایدی بهتره و تیم ما به این موضوع نیاز داره(دفاع و هافبک کناری با قدرت بدنی بالا و ویژگی دفاعی قوی) با همین استدلال توی این بازی جهانبخش از قلی‌زاده بهتره چون دقیقا سبک بازیش بلای جون ژاپنه فقط خدا کنه بزرگوار لج نکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی