نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
کلوب| وقتی نکونام را نمی‌خواهند یعنی هیچ‌کس را نمی‌خواهند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شروع تمرینات آبی پوشان و مصاحبه تند و تیز جواد نکونام، تمام نگاه ها را دوباره معطوف به خود کرد.

در تعطیلات زمستانی و نقل و انتقالات نیم فصل باز صدای اعتراض و ناله سرمربی استقلال به آسمان ها رفت. ناله و شیونی که تازگی ندارد، تکراری است و به قولی تا زمانی که درمان نشود هر چند وقت یکبار باز شنیده می شود. دوباره مشکل مدیرعامل و سرمربی که از قبل از شروع فصل بارها و بارها به صورت علنی شنیده و دیده شد. در طول نیم فصل اول هر طور بود با یک آشتی مصلحتی استقلالی ها توانستند با صدرنشینی و قهرمانی در نیم فصل اول مزد خود را دریافت کنند اما مشکل همچنان پابرجاست.

جواد نکونام از اختلاف مدیریت با خود صحبت می کند و سکوت مدیریت باشگاه استقلال، تایید بسیار محکمی بر این اختلاف است. انگار نه مدیریت باشگاه کادرفنی خودش را می خواهد و نه نکونام علاقه ای به ادامه این راه با این مدیران دارد. این حقیقت تلخ را باید بپذیریم که دعوا و اختلاف در یک خانواده به خصوص دو بزرگتر یک خانواده (مدیریت و کادرفنی) در ادامه کار ضربه مهلکی را به آنها خواهد زد، ضربه ای که نه تنها باعث از دست دادن یک جام و قهرمانی در یک فصل باشد بلکه تبعات آن حتی تا چند فصل بعد هم ادامه خواهد یافت.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • بهمن خ IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    علی خطیر همکلاسی من بود دوران دبیرستان اوهوادارپروپاقرص نساجی ویک پرسپولیسی صدآتیشه بود هروقت پرسپولیس یانساجی میباختن چندروزی ازخونه بیرون نمی آمد ولی حالا چندسالی هست که استقلالی شده وخودش میگه استقلال رودوست داره وازپرسپولی بدش اومده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی