نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
توقف روند مذاکرات استقلال با بازیکنان مد نظر نکونام به خاطر لغو اردو!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال روند مذاکرات با بازیکنان مد نظر نکونام را متوقف کرد.

صبح امرئز باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای که کنایه‌های فراوانی در آن وجود داشت اعلام کرد که به درخواست نکونام اردوی کشور امارات لغو شده است. در این مطلب اشاره شد که همه شرایط مهیا بوده و حتی بلیت سفر نیز تهیه شده بود اما نکونام اردو را لغو کرده است.

ظاهرا باشگاه استقلال بابت لغو این اردو ضرر مالی زیادی کرده و بابت لغو بلیت مسافران هم نمی‌تواند از شرکت هواپیمایی پول آن را دریافت کند اما نکته اینجا است که روند مذاکرات با بازیکنان مد نظر سرمربی استقلال هم متوقف شده است.

به نظر می‌رسد ناراحتی نکونام برای لغو اردو باعث شده وی امروز کلا تماس مسئولان این باشگاه را پاسخ ندهد و از طرفی مسئولان استقلال هم فعلا  روند مذاکرات را متوقف کرده اند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • چنگیز IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    الان یحیی خوشحال میشه و دوباره برمیگرده لنگ))::
    • تاجی اصیل IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
      جواد نکونام فقط این اخلاقش بده و نمیدونم چرا بچه بازی درمیاره!!! یه لیست از بازیکنای تیم ملی اونم لژیونراش پرینت گرفته و داده به خطیر و میگه اینهارو میخوام!! بعدشم که گفتن یه لیست داده که همه بازیکنهاش قرارداد دارن و رقیب استقلال حساب میشن... نمیدونم چی فکر میکنه با خودش؟؟ الان سپاهان بیاد بگه مثلا یامگا رو بده به ما نکونام قبول میکنه؟؟؟؟خوده نکونام بهتر میدونه اون لیست جذبش تقریبا غیر ممکنه فقط نمیدونم چرا بچه بازی درمیاره.. اردو لغو میکنه میگه بازیکن نمیخوااام!! یعنی چی واقعا؟؟ اصلا خطیر نه اونی که نکونام دوست داره مدیرعامل باشه! چجوری میتونه اون همه لژیونر رو که همشونم قرارداد دارن جذب کنن؟؟؟ اینجوری دوباره با بچه بازیهای نکونام دوباره تیم به حاشیه میره...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی