نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸
۶ |
۱
این بازیکن؛ استقلال را انتخاب می‌کند یا تراکتور؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرشید باقری بازیکن تیم مس رفسنجان برای دور برگشت مسابقات لیگ برتر با دو پیشنهاد جدی مواجه شده است. یکی استقلال تهران و دیگری تراکتور تبریز.

هافبک جنگنده و البته پاسور تیم مس رفسنجان حاضر به ادامه همکاری با این تیم در دور برگشت لیگ برتر نیست و سخت در تلاش است در دور برگشت لیگ برتر به یکی از تیم های مدعی قهرمانی ملحق شود.

باشگاه استقلال با نامه رسمی به باشگاه مس رفسنجان خواستار بخدمت گیری فرشید باقری شده است و حالا خبر رسیده تراکتور هم بعد از دست دادن خمینز و بازگشت این بازیکن به تیم تنه ریف خواستار جذب هافبک تیم مس شده است.

از آنجایی که فرشید باقری بازیکن تیم مس رفسنجان است، رضایت این باشگاه در جدایی فرشید باقری و حضور در یکی از تیم های خواهان شرط است و قابل پیش بینی است باشگاه کرمانی برای کم کردن مشکلات مالی چشم به مبلغ رضایتنامه این بازیکن داشته باشد.

فرشید باقری به نظر بیشتر مایل است راهی تیم استقلال شود. او قبلا هم در استقلال بازی می کرده ودر صورت حضور در جمع آبی ها قابل پیش بینی است تبدیل به یکی از بازیکنان تاثیر گذار استقلال شود. باید منتظر ماند و دید که آیا باشگاه استقلال می تواند خواسته های مالی باشگاه مس و فرشید باقری را برای عقد این قراداد برآورده کند یا خیر. در غیر اینصورت محتمل است این بازیکن راهی تیم تراکتور شود.

استقلال تا به این جای کار تنها رافئل سیلوا را بخدمت گرفته است، در حالی که سعید مهری را از دست داده و از سویی کوین یامگا را هم باید به دلیل مصدومیت از ناحیه چشم از لیست خارج کند.

گفته می شود فرشید باقری به همراه مهدی تیکدری و محمد حسین اسلامی جز بازیکنانی هستند که باشگاه استقلال سخت به دنبال جذب آنها است.   

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پیروزهیس IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    اینکه تومس هم ۹۰دقیقه بازی نمیکرد وذخیره بود یه دفعه شد شاخ فوتبال ایران که بارسا ورئال هم حتما دنبالشن😠😠
  • رامین آقایی IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    به دردمانمیخوره ... بره کیسه
    • هاکان IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
      کی نظر تو رو خواست😒
  • داریوش حیدری IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    سلام دوستان بهترین گزینه برای جانشینی مهدی‌پور هست مهدی‌پور رو باید رد ش کنم اصلا در حد استقلال نیست
  • سید IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    تازه از دست سعید مهری راحت شدیم، الانم این بی غیرت رو میخان بیارن . امثال رضا آذری چن سال تو استقلال ذخیره این بودن. چن تا جوون بیارین اینا کی هستن دیگه؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی