نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
امیر قلعه نویی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصاف تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل هنگ‌کنگ به‌اندازه‌ای دور از انتظارِ اهالی فوتبال بود که محمدرضا احمدی گزارشگر اعزامی صداوسیما به قطر هم در حین بازی بارها نسبت به آن واکنش نشان داد.

در شرایطی که اغلب کارشناسان فوتبالی پس از بازی اول تیم ملی مقابل فلسطین به عملکرد این تیم در فاز دفاعی به‌ویژه در نیمه اول ایراد گرفته بودند، در دیدار دوم همان نقایص و حتی بیشتر به چشم آمد.

بلافاصله پس از دیدار تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ، منتقدان ایراداتی را بیان کرده و معتقد بودند با این وضعیت تیم‌مان در دیدار با قدرت‌های برتر آسیا نگران‌کننده ظاهر خواهد شد. شاید این موضوع پس از برد تیم ملی عراق مقابل ژاپن بیش از پیش هم نمود داشت.

با این‌همه سرمربی تیم ملی به‌شدت نسبت به انتقادات موضع گرفت و با رفتن سراغ دوران ریاست‌جمهوری حسن روحانی و مسائلی که ربطی به اتفاقات تاکتیکی رخ‌داده در جریان بازی نداشت، قصد داشت موضوع را طور دیگری جلوه بدهد و گفت: امکاناتی در ۸ سال گذشته در اختیار تیم ملی بود که باید آن‌ها را قبول کنیم؛ از رئیس‌جمهور وقت که در خدمت تیم ملی بود تا هزینه‌های آن‌چنانی که برای تیم ملی می‌شد.

از سوی دیگر در شرایطی که پیش از شروع رقابت‌ها عنوان شد تیم ملی ایران در این دوره مسن‌ترین تیم جام ملت‌هاست، قلعه‌نویی میانگین سنی بالای تیم ملی را هم بهانه‌ای برای حمله به منتقدان کرد و گفت: آن‌زمان بازیکنان فعلی هم جوان‌تر بودند…

سرمربی تیم ملی پس از این‌که با صراحت گروهی را همان‌هایی دانست که قبلا انتقاد نمی‌کردند ادامه داد: تیم ملی در دوره‌های قبلی از رئیس‌جمهور وقت در اختیارشان بود تا پول‌ها و کمپ‌های آن‌چنانی؛ چرا آن‌موقع انتقاد نمی‌کردند؟ دو حالت داشته است یا جرأت نداشتند یا بُخل و حسادت دارند و می‌خواهند این تیم ملی را بزنند.

سرمربی تیم ملی با اشاره به نتایج سابق تیم ملی روبه‌روی فلسطین، کسب پیروزی مقابل تیم نودونهم جهان را یک اتفاق مهم تلقی کرده و افزود: در گذشته با فلسطین مساوی می‌کردند و می‌گفتند خیلی نتیجه خوبی بود، ولی ما می‌بریم چیزی نمی‌گویند.

بیشتر بخوانید: چرا سرمربی تیم ملی حرفش را نقض کرد؟/ وقتی «کلین‌شیت» به یک مزیت تبدیل شد! 

رنکینگ تیم ملی فلسطین

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • فرامرز IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    باور کنید قلعه‌نویی در سطح سرمربی تیم ملی ایران نیست با بودن او ول معطلیم
    • محمدرضا IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      هیچ انتظاری نباید از قلعه‌نویی داشته باشیم طرف حرف زدن بلد نیست انتظار فوتبال ازش دارید
  • رضا DE ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    هم دوره های قبلی هم الان و هم بعد خود ما باعث میشیم تیم نتیجه نمیگیره مربی خارجی باشه مربی داخلی باشه همیشه یه عده فقط و فقط تخریب و تضعیف میکنن. چرا؟؟ چون نتیجه گرفتن تیم براشون مهم نیس.. فقط دنبال اینن بگن دیدید حق با ما بود؟؟ خلاصه اینکه این مملکت هیچ وقت به هیچ جا تو هیچ زمینه ای نمیرسه شما فقط خبرای همین خبر ورزشی رو از دیروز تا حالا نگاه کنید فقط تخریب تخریب واقعا چه نکته ی بدردبخوری تو این همه خبر از دیروز تا حالا گفته شده هیچ. جز اینکه قلعه نوعی اخه قلعه نوعی توفه.
  • 😁😁😁 IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    به بقیه کشورها کاری ندارم اما پرچم فلسطین کجا اینطوریه؟! جل الخالق صلیب سرخ!!
    • ممد IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
      این پرچم ما قسمت عیسی نشین فلسطینه
  • مجید فرگوسن IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    مسخره ام کنید من به این حرف باور دارم قلعه نویی از مورینیو بهتره
  • ناشناس IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    حداقل صبر کنید تا بازیها تموم بشه اینهمه فشار و استرس به تیم وارد نکنید
  • محسن IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    واقعا یه عده هستند که همیشه انتقاد میکنن ، قبول کنید تو این دوره زمونه زدن چهار گل به فلسطین راحت نیست و دوم اینکه الان تیم ملی خیلی بهتر از زمان کیرووش بازی میکنه
  • ناظری DE ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    واقعا چرا زمان کی روش تیم ملی به ضعیف ترین تیم هم می باخت آقایون به به و چهچه میگفتند؟حالا من کاری به بد بازی کردن تیم ملی ندارم ولی برام سواله کی روش تو دو تا جام ملت ها و دو تا جام جهانی اون همه نتایج بد و آبروریزی داشت چطور دوستان حتی یه بار هم انتقاد نکردند .اگر انتقاد کرده بودند الان هم حق داشتند ولی وقتی هشت نه سال صداشون درنمیومد پس الان هم سکوت کنند تا کسی بهشون نگه بخیل . حرف حساب جواب نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی