درخواست تیفوسی‌ها از باشگاه؛ رویای این سرمربی را تبدیل به واقعیت کنید/ او همیشه دوست داشت سرمربی تیم ما باشد!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هواداران لیورپول از این باشگاه می‌خواهند که به اسون گوران اریکسون اجازه دهد تا تیم آنها را در یک بازی خیریه هدایت کند.

اسون گوران اریکسون سرمربی سابق تیم ملی انگلیس، اوایل این هفته تایید کرد که درگیر سرطان پانکراس است و در بهترین حالت یک سال فرصت زندگی دارد. این مربی ۷۵ ساله سوئدی فاش کرد که همواره در تمام عمر از لیورپول طرفداری کرده و در حالی که مربی تیم‌هایی مانند فیورنتینا، بنفیکا، لاتزیو، منچسترسیتی و لستر بود، هرگز فرصتی برای مربیگری باشگاهی که دوست دارد به دست نیاورد. و حالا هواداران قرمزها از روسای لیورپول می‌خواهند که این فرصت را در ماه مارس در اختیار او قرار بدهند.

لیورپول در ۲۳ مارس ۲۰۲۴ (۴ فروردین ۱۴۰۳) در یک مسابقه خیریه در آنفیلد به مصاف آژاکس خواهد رفت تا برای بنیاد لیورپول که حامی کودکان و جوانان است پول جمع‌آوری کند. هواداران سرشناس باشگاه این ایده را مطرح کردند که اریکسون هدایت لیورپول را در این بازی در دست داشته باشد.

داگلاس هورن، یوتیوبر و هوادار لیورپول در توییتر نوشت: «بگذارید اسون اسطوره‌های لیورپول را در بازی مقابل آژاکس هدایت کند، چرا که این آخرین رویای اوست.» جان گیبونز، مجری پادکست آنفیلد رپ در پاسخ گفت: «فکر می‌کنم مردم این ایده را دوست دارند. او فرد محبوبی است، اما دانستن اینکه در تمام این مدت رویای مربی شدن در لیورپول را در سر داشت، تا ابد برای هواداران لیورپول تلخ خواهد بود.»

گیبونز سپس با مخاطب قرار دادن اریکسون اضافه کرد: «ما دوست داریم ببینیم شما با هدایت لیورپول در این بازی رویای خود و پدرتان را به واقعیت تبدیل می‌کنید. فوق‌العاده خواهد بود اگر بتوانیم به شما در این راه کمک کنیم. اما اگر نشد، کنار من در جایگاه KOP (جایگاه تیفوسی‌های لیورپول) یک جای خالی برای شما خواهد بود. اگر دوست دارید بیایید و بازی را از نزدیک تماشا کنید در آنفیلد از شما با جان و دل استقبال می‌شود.»

و دیگر هواداران لیورپول در رسانه‌های اجتماعی واکنش نشان دادند و گفتند: «بگذارید این اتفاق بیافتد.» و شخصی اضافه کرد: «بیایید همه با هم معنای واقعی شعار «هیچوقت تنها قدم نخواهی زد» را نشان بدهیم و رویای اسون را در مربیگری تیم اسطوره‌های لیورپول مقابل آژاکس محقق کنیم.»

اریکسون در دوران معروف نسل طلایی سرمربی انگلیس بود و از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ هدایت این تیم را بر عهده داشت. او سه‌شیرها را به یک‌چهارم نهایی دو جام جهانی و یک قهرمانی اروپا رساند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پارسا IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    بی جهت نیس که عاشق تیم دوس داشتنی لیورپول شدم واقعا شعار احساسی تو هیچگاه تنها قدم نخواهی زد ب این جور مواقع ها سروده شده.عشق فقط لیورپول❤❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی