نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دو پیشنهاد خارجی برای ستاره پرسپولیس/ این بازیکن در نیم فصل جدا می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهاب زاهدی مهاجم پرسپولیس با دو پیشنهاد خارجی مواجه شده است.

پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود در تابستان به شراغ جذب شهاب زاهدی رفت و این بازیکن به صورت قرضی از زوریا راهی پرسپولیس شد. قرارداد زاهدی با پرسپولیس یکساله است و در پایان فصل به اتمام می رسد. آنطور که شنیدیم یک تیم اروپایی و یک تیم ژاپنی برای جذب شهاب در تابستان به باشگاه زوریا اوکراین درخواست دادند و قصد به خدمت گرفتن زاهدی را دارند.

از آنجا که شهاب تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارد، برای جدایی باید رضایت پرسپولیس را جذب کند. اتفاقی که با توجه به نیاز پرسپولیس به این بازیکن و کمبود نفر در خط حمله بعید است رخ دهد و باشگاه پرسپولیس با جدایی این بازیکن مخالفت خواهد کرد. خود شهاب هم دوست دارد حداقل تا پایان فصل در پرسپولیس بماند و قصد جدایی از این باشگاه را ندارد. به این ترتیب جدایی زاهدی از پرسپولیس در این نیم فصل اتفاق نخواهد افتاد و شهاب نیم فصل دوم را هم با پیراهن پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

گفتنی است زاهدی بهترین گلزن این فصل پرسپولیس به حساب می آید و جزو معدود خوب‌های این تیم در این فصل بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سپهر US ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    شهاب زاهدی سیاره هم نیست، چه برسه به ستاره.
  • کاربر جدید IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    بعید نیست ! نیمه اول فصل عبدی و آل کثیر وهمتی ... رفتند حالا این مهاجم دو دانگ هم روش که ضایعه بدتر امپراطور یحیی!!! . میشود امپراطور یحیی در قلب تاریخ ملت سر بلند ایران زمین مهمان نباشد؟ هرگز.درود برمربی افتخار آفرین این مرز وبوم ، "یحیی با ضریب مطالبه 2 و برانکو با ضریب مطالبه 1.99" لیستش را فراهم کنید ، بخش اعظم مطالبات دیگرش را - ما که نمی دانیم-فقط 10% آن را فراهم کنید یحیی روی هودارن را اصلاً زمین نمی اندازد و برمیگردد، این همه پرسپولیس را او برنده کرد ، (چیزی از شما کم که نمیشود بماند بهتان اضافه هم میشود) یکبار اورا بر مطالباتش برنده کنید ، لطفاً

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی