نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
۵ |
۰
کلوب| آقای درویش؛ کاش شما هم از پرسپولیس می‌رفتی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره یحیی گل‌محمدی به صورت توافقی از پرسپولیس جدا شد و حالا این باشگاه به دنبال جانشین است.

گرچه تا این لحظه برانکو به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی داده و هیچ بعید نیست که باشگاه به دنبال گزینه‌های دیگر برود اما فارغ از این صحبت‌ها، موضوع عجیب این است که چند روز قبل رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که یحیی گل‌محمدی از نظر ذهنی و روانی خسته شده و به همین دلیل استعفا داده است. سپس گل‌محمدی در مصاحبه ‎ای پاسخ وی را داد و اعلام کرد که چنین چیزی صحت ندارد. اینجا چند سوال مطرح می‌شود که مدیریت باشگاه باید به آنها پاسخ دهد:

چرا آنقدر در حل مشکلات تعلل کردید که کار به این مرحله برسد؟ آیا هدفتان از حل نکردن مشکلات این بود که گل‌محمدی استعفا دهد یا واقعا توان حل مشکلات را نداشتید؟ چرا با افکار عمومی روراست نیستید و شجاعانه اعلام نمی‌کنید که دلیل استعفای گل‌محمدی مشکلات به جامانده در باشگاه است؟

مهرداد خانبان اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که خواسته‌های گل‌محمدی معقول و در جهت تقویت تیم بوده اما مدیریت باشگاه هیچ توجهی به این مشکلات نداشته است. در اینکه پرسپولیس امسال با مصدومیت بدموقع بازیکنان کلیدی‌اش دچار بدشانسی شد و کادرفنی نتوانست ایده بهتری را پیاده کند، شکی نیست؛ اما مدیریت ضعیف باشگاه هم در نتایج تیم بی‌تأثیر نبود.

شاید الان که گل‌محمدی استعفا داده بهتر بود رضا درویش هم با این حجم از ناکامی استعفا می داد. پرسپولیس به یک خانه‌تکانی اساسی نیاز دارد.

فرهنگ دانش| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سامان IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    اگه مدیر بهتری از درویش سراغ دارید باید به وزیر ورزش معرفی کنید تا بجای درویش بیاد، ولی لیست مهاجمان گلمحمدی فقط ال کثیر بود که هرسال مئقع نقل و انتقالات بازی در میاورد و اخرشم بخاطر پول رفت سپاهان ، گلمحمدی مهاجم دیگه ای رو درخواست نکرده بود و از طرفی رضا شکاری و عبدی رو گلمحمدی مازاد کرد ، ایا اینام تقصیر درویشه
  • یزدا IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    یه سوال. مشکلات پرسپولیس الان رو مقایسه کنید با زمان برانکو. تا بفهمید که چرا دیگه هوادارا گل محمدی رو نمی‌خوان. پرسپولیسی ها زمان برانکو و کالدرون رو دیدند و می‌دونند یک مربی خوب چقدر ارزشمنده. یحیی هم انگشت کوچیکه این دو نفر نمیشه. درویش هم عالی بوده. خود یحیی یه تنه تیم رو نابود کرو
  • پرسپولیس IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    حالا درویش هم مثل مدیرعامل های دیگه بره.گل محمدی با کدوم مدیر عامل مشکل نداشته.درویش مدریت امسالش ضعیف بوده درست.ولی گل محمدی هم با شیطنت مرتب هوادار را مقابل درویش قرار میداد.گل محمدی شده بود مثل پروین.دیگه فکر میکرد پرسپولیس ملک شخصی خودش اواخر هم دیگه بدرد پرسپولیس نمی‌خورد و ادامه این روند نابودی بیشتر پرسپولیس بود.حالا برانکو باید بیاد تیم را از نو بسازه.برانکو و اسکوچیچ یکیشون باید مربی بشند.
  • ۶ تایی ها IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    پرسپولیس سرور استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی