نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
مقصد گل‌محمدی مشخص شد/ یحیی ایران را ترک می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که شایعاتی درباره بازگشت یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس مطرح شده اما سرمربی سرخ‌ها به زودی راهی مسافرت خارج از کشور خواهد شد.

یحیی گل‌محمدی پس از گذشت چند روز از اعلام کردن خبر استعفا هنوز درخواست کتبی خود را به باشگاه نداده است و تا استعفای کتبی ندهد باشگاه قادر به مذاکره رسمی با گزینه جانشینی او نخواهد بود. جالب اینکه مدیر برنامه‌های او نیز در جلسه روز یکشنبه با باشگاه  فقط درباره موارد تفاهمنامه صحبت کرده و استعفای کتبی گل‌محمدی را همراه خود نداشت تا به باشگاه ارائه کند.

از سوی دیگر شایعات حکایت از این داشت که یحیی گل محمدی در ایران حضور ندارد و برای مسافرت به خارج از کشور رفته در حالی که  برخی منابع اعلام کردند او در کنسرت یکشنبه شب علیرضا قربانی در تهران حاضر بوده است.

با این حال قرار است گل محمدی روز چهارشنبه برای مسافرت خانوادگی راهی دوبی شود که باید دید قبل از آن اتفاق تازه‌ای درباره اقاله قرارداد یا احتمالا ادامه همکاری پرسپولیس با او رخ خواهد داد و تکلیف این مربی روشن می‌شود یا خیر.

بیشتر بخوایند: واکنش معنادار برانکو به تمدید قرارداد با عمان/ سرمربی کروات برای بازگشت به پرسپولیس سیگنال فرستاد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سرطانی به نام یحیی: IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    تا آخر عمرت همونجا بمون و ببین پرسپولیس واقعی چیه و یاد بگیر کوچ کردن یعنی. همه چیز داشتی و همه چیز در اختیارت بود ولی پرسپولیسو جوری ذلیل کردی با مربیگریت که گربه رو پلنگ میدیدیم باهات و حریف تیمهای ته جدولی هم نمیشیدیم. از قدیم گفتن از مدافع و دروازه‌بان سرمربی در نمیاد. برو پیش کیروش سماق بمک.
    • زهرا IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
      دیگه باید چکار می‌کرد هرچی جام بود درو کرد،تو آسیا هم دو بار تا فینال رفت اگه یحیی ملیت اروپایی داشت سر از رئال و بارسلونا در می اورد ، ما ایرانی‌ها بااین طرز فکرمونه که همیشه عقب هستیم و ....
    • خانوم قانع IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
      کجا هر چی جام بود درو کرد؟! کلا با او شیش تا جام گرفتیم و کلی جام هم میشد بگیریم که نگرفتیم. کجا دو بار تا فینال آسیا رفت؟! یه بارش که مال برانکو بود. اتفاقا شما با این طرز فکرت که به کم قانعی همیشه عقبی آبجی. شما اگه انتقاد صحیح و سالم و سازنده نمیکنی، حمایت کورکورانه هم نکن. شما که عاشق نوع بازی پرسپولیس یحیی بودی حق داری بپری به بقیه. راستی بگو نتیجه بازی ما با تیمهای ته جدولی چی بود؟! هم امسال هم پارسال. پارسالم همین آش و همین کاسه بود. پارسالم حریف تیمهای ته جدول نشدیم. سطح توقعتو ببر بالا آبجی تا بهت نگن خانوم قانع.
    • احسان IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
      حالا دیگه رفتن آقا یحیی قطعی قطعی شد ، شما که کم توقع نیستی برو پپ کوآردیلا بیار ، یا اینکه منتظر بشین برانکو اخراج شده ، سرشکسته از باخت های تیم عمان بیاد ، یا اینکه اگه باتیم عمان نتیجه بگیره توآسیاکه دیگه اصلا نمیاد، بعدباید به ته جدول سلام کنیم .
  • پرسپولیس IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    تا یحیی رفت ، برانکو تاقچه بالا گذاشت ، قدر یحیی رو ندونستیم حالا باید حسرت بخوریم ، تیمی که پول نداره مهاجم بگیره توقع دارید بتونه مربی در حد یحیی بیاره ، این یحیی بود که بااین همه مشکل وبی پولی، بدون بازیکن پرسپولیس رو صدر جدول نگه می‌داشت ، تازه چندتا بازیکن هم که داره دارن میرن فهمیدن درویش داره چه بلایی سر پرسپولیس میاره .
  • امیررضا IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    پرسپولیس بدون یحیی یا با یحیی قهرمان مربی که برای پرسپولیس قرار بیاد از یحیی خوب تره و از مربی های بیمرفت نیست این یحیی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی