نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۱
سردار آزمون با تایید «رومانو» مشتری لالیگایی پیدا کرد/ اقدام باشگاه اسپانیایی برای خرید مهاجم ایرانی در پنجره زمستانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبرنگار سرشناس ایتالیایی حوزه نقل و انتقالات فوتبال از علاقه‌مندی باشگاه اسپانیایی به سردار آزمون خبر داد.

سردار آزمون که پس از دوره طولانی بازی در فوتبال روسیه وارد بوندس‌لیگا شد و به باشگاه لورکوزن پیوست پس از یک فصل پر فراز و نشیب همراه با مصدومیت در نهایت در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی ۲۰۲۳ از بایرلورکوزن جدا و با قرارداد قرضی یک ساله راهی رُم شد تا این بار در سری آ به ماجراجویی‌هایش ادامه دهد هرچند که در تیم مورینیو به دلیل مصدومیت و ناآمادگی ابتدای فصل بیشتر دقایق را نیمکت‌نشین بود اما عملکرد تأثیرگذاری را از خود به نمایش گذاشت.

روز گذشته روزنامه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا گزارش داد بود؛ مدیران باشگاه رُم بسیار تحت‌تأثیر عملکرد سردار آزمون قرار گرفته‌اند و می‌خواهند این مهاجم ایرانی را برای مدت طولانی‌تری در خدمت داشته باشند.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات  فوتبال اروپا حالا خبر می‌دهد که باشگاه سویا نسبت به خرید این مهاجم ایرانی علاقه‌مند است. رومانو مدعی شد؛ باشگاه سویا برای جذب سردار آزمون به بایرلورکوزن مراجعه کرده است تا متوجه شود که آیا امکان به خدمت گرفتن این مهاجم ایرانی و قطع قرارداد قرضی این بازیکن با باشگاه رُم وجود دارد یا خیر! سویا در حال کار برای به خدمت گرفتن دو مهاجم جدید است که دیوید داترو فوفانا در اولویت آنهاست و مذاکرات برای جذب او در جریان است.

باید دید سردار آزمون که ارتباط خیلی خوبی با مورینیو و بازیکنان رم پیدا کرده آیا حاضر به جدایی از باشگاه ایتالیایی هست یا نه.

بیشتر بخوانید: طارمی از سردار عبور کرد؛ نیامدن مهاجم رم به ضررش شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... US ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    سردار اگه تمام توجه و انرژی خودش رو صرف فوتبال کنه، خیلی بالاتر از جایگاه فعلیش میره. همین حالا، عشق نیست که کنار لوکاکو و دیبالا بازی میکنه؟ اگه تو رم فیکس شه، هم به خودش لطف کرده، هم به رم، هم به تیم ملی، هم به ما طرفدارا ! سردار سرشار از استعداده، ولی همیشه بنظر میاد که از ۱۱۰٪ که یه ستاره بایستی تو زمین بذاره استفاده نمیکنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی