نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
۵ |
۱
یک استقلالی گزینه اصلی خط حمله پرسپولیس در زمستان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود در نیم فصل به دنبال جذب بازیکن سابق استقلال است.

نیم فصل اول لیگ بیست و سوم به پایان رسید و ادامه بازی ها بعد از جام ملتها برگزار خواهد شد. تیم ها این روزها در استراحت هستند و ملی پوشان هم به اردو رفته اند.

باشگاه پرسپولیس که در نیم فصل اول در خط حمله تنها شهاب زاهدی و نبیل باهویی را در اختیار داشت به دنبال جذب یک مهاجم است و به نظر می رسد مدیران این باشگاه به دنبال یک بازیکن ایرانی هستند.

حال سایت ورزش سه مدعی شده که محمدرضا آزادی، مهاجم فعلی نساجی، مهمترین گزینه باشگاه پرسپولیس برای تقویت این تیم است.

او پیشتر در تراکتور با یحیی گل‌محمدی کار کرده و مدتی هم برای پانتولیکاس یونان بازی کرد. آزادی که سابقه پوشیدن لباس استقلال را در کارنامه دارد در آلومینیوم اراک ستاره تیم مهدی رحمتی بود و حتی توانست دروازه پرسپولیس را هم باز کند.

آزادی در این فصل در نساجی در ۱۳ مسابقه حضور داشته که سه گل مقابل سپاهان، شمس آذر و مس رفسنجان به ثمر رسانده است. نقطه پررنگ کارنامه او در این فصل آمار قابل قبولش در لیگ قهرمانان آسیا بوده که ۴ گل در ۶ بازی به ثمر رساند؛ دو گل مقابل نوبهار ازبکستان و دو گل مقابل بمبوی سیتی هند.

بیشتر بخوانید: عکس| هجوم هواداران پرسپولیس به صفحه سرمربی سابق؛ بیا ماموریت نیمه کاره خود را تمام کن 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کلنگلیس IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    این تاجیه👑💙💙💙💙👑 گوجه ای🍅 نمیشه😷
  • ارتش سرخ IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    اگر ارتش سرخ اینائی که توی لیستش هست مثل لوکادیا، آزادی و آل کثیر را جذب کنه قول شرف میدم امثال هم مثل پارسال هر سه جام مال ماست حالا به این 3 نفر میلادمحمدی و یک هافبک خوب بازیساز را هم اضافه کنید خدائی جذب اینا آنچنان سخت هم نیست کافیه با جذبشان نشان بدهید هزینه ای که برای بقیه تیم کرده اید دیگر بهدر نمیرود و همه هودارهارو چقدر خوشحال میکنید شاید با اینکار یحیی هم برگردد.
  • آتش سرخ IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    کاری کردند که هرکسی برای آمدن به پرسپولیس شرط میگذره، یعنی اینقدر ما بدبخت شدیم بازی توی این تیم لیاقت میخواد که هرکسی اونو نداره، کسایی رو بیارید که تمام وجود پرسپولیسی باشند تا برای بازی کردن توی تیم هر روز یک انگ در نیارند.
  • قرمز آتیشی IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    برای گرفتن یک بازیکن باید تلاش کرد نشستند و منتظرند تا خود بازیکن همه کار انتقال رو انجام بده البته اگر دیر بجنبید تیمهای حریف مثل تراکتور میزنند رو دستشون، از طرفی خود بازیکن هم باید تکلیفش را روشن کنه و تمایلش رو نشان بده، پس دوطرف حداقل یک حرکتی را زودتر بزنند.
  • ارتش سرخ IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    آقای آزادی اگر همین نیم فصل کارت ردیف نشه بیایی توی تیم سرور تمام تیمهای فوتبال ایران، دیگه باید خوابش را ببینی، اگر میخوای پیشرفت کنی و به تیمهای اروپایی بری، پافشاری کن و بیا، اگر فوقش میخوای بری تیمهای عربی بدرد نخور بمان و سال دیگه دوباره برو تیم کیسه پاره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی